7 lip 2013

Nagroda-czyli zabawa łańcuszkowa

Nagroda- czyli zabawa łańcuszkowa.



Zostałam wyróżniona przez Blogerkę- koleżankę taką oto nagrodą łańcuszkową:)

Podobnie jak moja koleżanka , nie przepadam za łańcuszkami, ale postanowiłam włączyć się do zabawy, odpowiadając na pytania.

Oto pytania i moje odpowiedzi :

1. Jakie wasze cechy chciałybyście widzieć w waszych dzieciach, a jakich wolałybyście  im nie przekazywać (nawet jeśli już je wykazują)?

Moje dzieci są już dorosłe i niczego w nich już nie zmienię. Cieszę się, że odziedziczyły wrażliwość na krzywdę ludzką oraz wrażliwość na piękno. Zbyt mała wiara w siebie, to cecha, która nie przydaje się w dzisiejszym świecie.  I cieszę się, że jej nie odziedziczyły..

2. Książka i/lub film, które wpłynęły jakoś na wasze życie, sposób myślenia, postępowanie, marzenia.

Pomimo tego, że jestem osobą łatwo wzruszającą się, to mój sposób myślenia jest mocno ukształtowany i nie ulega zmianie pod wpływem filmu czy książki.

3. Dlaczego blogujecie?

Wychowując swoje dzieci, pisywałam dla nich wiersze. Kiedy wróciłam do pracy zakopałam je w najgłębszej szufladzie. Teraz po wielu, wielu latach, gdy przeszłam na emeryturę, znowu coś tam sobie skrobię.  Obecnie nie muszę chować do szuflady, zamieszczam na blogu, mając nadzieję , że ktoś zajrzy i przeczyta.

4. Osoba (osoby), którą uważacie za swój autorytet.

Autorytet?- czy mam taką osobę? Jest wiele osób, z  których zdaniem się liczę. Na pewno autorytetem byli moi rodzice. Trudno wskazać konkretne osoby.

5. Skazane na karę śmierci na ostatni posiłek zamówiłybyście

Nie doczekałabym tego posiłku, gdyż wcześniej dostałabym zawału serca.

6. Jakieś nałogi? Czy łatwo w nie wpadacie?

Moim nałogiem są słodycze. Nie potrafię z nich zrezygnować. A najgorsze, że zawsze mam coś w domu, bo często odwiedzają mnie wnuki. A wnuki, jak to wnuki- oczekują, że babcia ma coś dobrego.

7 .Przezwisko w czasach szkolnych.

ANTONETA  i  stąd mój pseudonim.

8. Ulubiona muzyka/piosenka na zły nastrój.

Nie jestem fanką współczesnej muzyki. Z ogromnym sentymentem słucham piosenek z lat mej młodości.

9. Czy czytacie/lubicie poezję? Jaką?

Lubię poezję. Szczególnym sentymentem darzę poezję dziecięcą.

10 Najbardziej chciałabym być (ustawcie w kolejności 1-3):piękna, sławna, bogata. Celowo tak próżno, bez mądrej, zdrowej i szczęśliwej   .

Jak już muszę wybierać to taka kolejność: bogata, piękna, sławna

11. Najważniejszy plan/najważniejsze marzenie do zrealizowania na najbliższą przyszłość.

Może  wyjazd do Afryki, o którym od lat marzy mój mąż.

 

Oj, trudno było. Niby łatwe pytania, a czuję się jak przekręcona przez maszynkę do mięsa.

 

Teraz ja powinnam wywołać kogoś do odpowiedzi. Niestety nie uczynię tego. Zbyt krótko bloguję.

Zachęcam do zabawy osoby odwiedzające mój blog.  Zestaw pytań ten sam.

Zapraszam do udzielenia odpowiedzi i zaproponowania znajomym Blogerom.

2 komentarze:

  1. Witaj, Antonea! Tak się cieszę, że wzięłaś udział w tej zabawie! A z Twoich odpowiedzi wynika, że jesteśmy sobie bliskie dusze:) Ja- nominując blogerów tak sie obawiałam, że zignorują to, tym bardziej cieszę się i dzięki! Wiem, że przede wszystkim młodzi lubią takie zabawy, niektórzy uważają, są zbyt poważni itd:) Widzę, że jesteś super osóbką. Pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zabawa, to zabawa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń