20 maj 2015

Nie mieszam się do polityki

Ja nie mieszam się do polityki

piszę dla dzieci wierszyki

ale oczy mam szeroko otwarte

i to co widzę martwi mnie nie na żarty

rząd z nas szydzi

że źle się dzieje nie widzi

albo udaje

byle rządzić krajem dalej

wiele rzeczy mi się nie podoba

zmienić je należy próbować

 

może właśnie teraz nadszedł czas

gdy do urn po raz drugi zapraszają nas

zagłosujmy

dobrze wybierzmy

byśmy potem nie żałowali

że nieudacznicy rządzą krajem

a zmian trzeba sporo

głosujmy

nie czekajmy aż za nas wybiorą

 



 

dwóch kandydatów mamy

wygra jeden

który?

od nas zależy

wybierzmy dobrze

byśmy nie żałowali

że nieudacznicy rządzą krajem

 

obaj kandydaci

brali udział w debacie

zaprezentowali swój program

i ja już wiem na kogo głos oddam

 

 

4 komentarze:

  1. Antoneto, nie mieszasz się, ale wszystko wiesz - ha ha.
    Czekam na ciszę wyborczą, bo taka jestem już zmęczona.
    Bardzo mnie denerwują ci wszyscy, którzy jawnie piszą na kogo oddadzą swój głos i epatują i bombardują innych, a ja mam już w sercu zaklepanego Prezydenta i mam nadzieję, że wygra mniejsze zło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja mam swój "TYP". Trzeba iść głosować. Nie wolno zostać biernym. W końcu to od nas zależy przyszłość Polski.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jedno jest pewne. Wybierzemy, bo inaczej być nie może.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybierzmy dobrze :)

    OdpowiedzUsuń