22 lip 2013

Dzieci skaczą na trampolinie

„ Trampolina„

 

 
W górę w dół wprzód i w tył

hop hop hopsasa hopsasa

skaczą dzieci na trampolinie

pod same jasne niebiosa

 

podskakują wysoko

do samiutkiego nieba

tak niewiele im do szczęścia

i świetnej zabawy trzeba

 

humory im dopisują

radośnie dźwięcznie się śmieją

na małych chudych nóżkach

ciągle niezdarnie się chwieją

 

przewracają i powstają

fruną w górę spadają

znów w górę się unoszą

choć skrzydełek nie mają

 

jak cudne skrzydlate ptaki

między chmurkami szybują

w słoneczny piękny dzionek

tak maluchy dokazują

 

 

6 komentarzy:

  1. Aniu, czytałam Twój wiersz na ND, bardzo mi się podoba. Ja też tam rzucam swoje wiersze, może to zauważyłas? Publikuję czasem na przedszkolowo.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem, zauważyłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów następny super wiersz dla dzieci i o dzieciach.
    Pozdrawiam serdecznie i słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stale jestem otoczona dziećmi i stąd ta tematyka dziecięca.
    Pozdrawiam gorąco i miłego dnia życzę.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi, że podpisałaś się swoim prawdziwym imieniem.
    Teraz będę pisała do Anny.
    Do tego imienia mam szczególny sentyment, bo moja kochana córcia tak ma na imię i moja siostrzyczka, której już nie ma.......
    Miłego wieczoru i spokojnej nocki życzę.
    Dobranoc Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również spokojnej nocy, miłych snów życzę
    Ania

    OdpowiedzUsuń