3 lip 2013

Mój Anioł Stróż

Mój Anioł Stróż stale musi przy mnie stać

Z mego powodu nie może spać

Czuwa nade mną o każdej porze

Gdy jem pracuję i kiedy się położę

Bym mogła pracować spokojnie

On czuwa i czuwa obok mnie

Kiedy mam kłopoty

On pierwszy wie o tym

Próbuje nie dopuścić do tego

By stało mi się coś złego

Kiedy auto pędzi w moją stronę

On daje mi swoją ochronę

Nieustannie  się mną opiekuje

Na mą wdzięczność zasługuje

Dziękuję ci Aniele Boży

Że towarzyszysz mi w tej ziemskiej podróży

Proszę Aniele- pomagaj w chwilach zwątpienia

prowadź drogą do zbawienia


 

 

Antoneta

2 komentarze:

  1. Jadwiga Urszula Szczęśniak4 lipca 2013 03:26

    Każdy z nas Stróża Anioła ma,
    On nam schronienie na pewno da.
    Rano, wieczorem, we dnie, o zmroku,
    On towarzyszy u mego boku.

    Twój też przy Tobie, Ci towarzyszy,
    On Ciebie chroni i wszystko słyszy.

    Słońca w sercu i na zewnątrz życzę.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy Mój Anioł mnie ochronił.Pewnego razu, pewien kierowca wymusił pierwszeństwo i wjechał do mojego auta. Ja wyszłam bez szwanku, a samochód był do kasacji.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    Antoneta

    OdpowiedzUsuń