12 lut 2014

Walentynki tuż, tuż, a u mnie już dzisiaj

„ Kochaj mnie”


 


 gify miłosne


Kocham!


I chcę być kochana.


Doceniam!


I chcę być doceniana.


Zawsze!


Nie od święta.


Nie w Dzień Zakochanych.


Lecz co dzień. Zapamiętaj!


Nie słowa rzucane na wiatr,


nie gesty na pokaz,


lecz miłość i czułość


w każdy czas.


Przy pracy,


w chorobie,


bądź przy mnie!


Bez Ciebie nie poradzę sobie!


A Walentynki?


Święty Walenty?


Przypieczętowanie miłości


małym prezentem.


 

 

 

 „ Walentynka dla Oli”


 gify miłosne



Narysował Kubuś serduszko.


Duże, kolorowe. 


Walentynkowe gify 



To dla Oli z przedszkola


Serduszko Walentynkowe.


Dlatego, że pisać nie potrafi,


serduszko wyrazi co czuje.


A Kubuś zwyczajnie


Olusię miłuje!


Czy to miłość na wieki?


Czas pokaże.


A teraz da Olusi


to serduszko w darze.


 

12 komentarzy:

  1. O jakie piękne u Ciebie Walentynki! ;)
    A moje były w niedzielę - jeszcze wcześniej - zaprosiłam męża na obiadek do restauracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ładnie z tym obiadkiem. Miłość trzeba pielęgnować, stale podsycać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. -- oj , rozczuliłam się troszeczkę... szczęściara z tej Olusi... a wiersz śliczny... pozwoliłam sobie przesłać dalej...
    -- :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przedszkolne miłości są najcudowniejsze :) Ta radość z otrzymanej laurki! Obserwuję to u moich wnuków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie słodkie wiersze i to jeszcze o Olusi! Ten wierszyk przeczytam mojej wnusi. Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu, ale mam sentyment do tego imienia. Często występuje w moich wierszach :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu się zrobiło romantico ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No u mnie już "WALENTYNKOWO" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie od Walentynek wolę noc Kupały. Przynajmniej jest ciepło wtedy. I można razem poszukać kwiatu paproci w lesie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W zupełności się z Tobą zgadzam. Czerwiec,słońce, las ....... fajna przygoda może spotkać nas:)
    Kwiat paproci znajdziemy .....i .......bogaci będziemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :D
    A Walentynki to powinno się obchodzić cały rok ;)
    Sama jestem ciekawa czy mój "Walenty" coś przygotował dla mnie hihihi. Ode mnie na pewno coś dostanie ;)

    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację Mamciu, Walentynki powinny trwać na okrągło cały rok :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń