2 paź 2014

Czas szybko płynie

https://www.youtube.com/watch?v=Zye28xU3F64 


Czas ucieka


płynie niczym rwąca rzeka


ciągle naprzód gna


nie zważa na nic


pozostawia jedynie ślad


ślad minionych lat


ból


cierpienie


radość


łzy


młodość przemija


czas płynie  przed siebie nieubłaganie


płynie niczym rwąca rzeka


nie ogląda się wstecz


pozostają tylko wspomnienia


 niezapomniane


jedyne


w sercu zapisane


na zawsze


a czas


czas ucieka


płynie niczym rwąca rzeka


lata lecą


szybko mijają  dni


 

13 komentarzy:

  1. Tak to prawda, czas szybko płynie....
    My wyrywamy kartki z kalendarza.
    Dni są podobne do siebie,
    ale żaden się z nich nie powtarza.

    Czas szybko płynie....

    A ja życzę Miłego Następnego Dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem cieszę się z tego upływu czasu, kiedy indziej nie. Ale rzeczywiście niektóre rzeczy błyskawicznie zostają za nami. Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami aż za szybko. Budzę się rano i nawet nie wiem kiedydzień przeleciał, a już znowu jest wieczór.

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten czas biegnie szalenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanowczo za szybko ten czas płynie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! Pozwolisz, że dodam go do wpisu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas płynie zdecydowanie za szybko! Nie zdążyłam się obejrzeć a poniedziałek zamienił się w piątek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ucieka ten czas, sama prawda. Świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tak samo. Poniedziałek z piątkiem się łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik mam dzięki uprzejmości blogowiczki -kalinaxy :) Tez uważam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie coraz częściej zauważamy upływ czasu....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czas biegnie za szybko. Jeszcze niedawno byłam młodą dziewczyną , a już rodzą się moje wnuki. To jest niemożiwe!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń