31 maj 2014

Nie zapomniałam o Was kochane Dzieci

Dzień dziecka


Kochane dzieci,


że wierszyka dla was nie napisałam,


 nie znaczy to , że o was zapomniałam.


Jakże bym mogła.


Po prostu tak się złożyło,


że czasu nie było.


A poza tym moja przyjaciółka Wena,


która czasem mi pomaga,


nie dość, że zrobiła w mej głowie ogromny bałagan,


to wszystkie moje pomysły do walizki spakowała


i na wczasy sobie wyjechała.


Bardzo nieładnie zrobiła,


że mnie samą zostawiła.


Muszę zebrać myśli,


może wtedy coś wymyślę.


A teraz jako,że  wierszyka nie mam


 złożę Wam życzenia


gorące,


prosto z serca płynące.


Kochane dzieciaki


niechaj   spełniają  się wasze najskrytsze marzenia,


niechaj omijają was smutki, troski i niepowodzenia.dzień dziecka2


A dzisiaj niechaj będzie wszystko dla was.


Słońce, woda


i cała przyroda!

8 komentarzy:

  1. Wierszy nie piszę, tym chętniej przyłączam się do życzeń.
    Dzieciaczki wszystkiego dobrego w dniu Waszego Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całusów tysiące :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Antoneto- dla Ciebie też- Wszystkiego Najlepszego! I nie mów- że nie mamy w sobie nieco z dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie dzieci... wraz z Antonetą życzę Wam wszystkiego najlepszego w dniu Waszego święta! :)
    A Ciebie Antoneto serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszak ja cały czas czuję się dzieckiem :) i jest mi z tym dobrze.
    Z wzajemnością życzę Ci wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz buziaki dla dzieci a dla Ciebie gorące pozdrowienia :) i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie życzenia to najlepszy prezent na dzień dziecka :)

    OdpowiedzUsuń