13 kwi 2014

Marzenie jajka

Oj co ze mną będzie


Co ze mną będzie


Martwi się jajo kurze


Przy muzyki wtórze


 


Może na ciasto mnie przeznaczą


Wtedy wszyscy zobaczą


Jaki torcik ze mnie wspaniały


Albo sernik doskonały


Może zrobią ze mnie omlecik


Taki dla małych dzieci


 


A ja nie chcę być torcikiem


Tym bardziej sernikiem


Omlecik również odpada


Nie lubię jak ktoś się mną objada


Mam jedno marzenie


Czekam na jego spełnienie


 


Ja małe jajeczko


Kolorową chcę być pisaneczką


Na wielkanocnym stole królować


Wraz z biesiadnikami się radować


Weselić się ze zwycięstwa Pana


Z Jego zmartwychwstania


 

14 komentarzy:

  1. -- wiesz, nigdy jakoś nie przyszło mi do głowy , że jajko też może mieć marzenia... teraz już wiem... no cóż człowiek całe życie dowiaduje się nowego... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyszło jajko w królewskiej koronie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już w dzieciństwie moja starsza siostra mnie uświadamiała, że każdy ma marzenia.........nawet lalki..........i ja w to wierzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jajeczko w koronie to oczywiście dzieło mojej wnusi Agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety, uwielbiam poranną jajeczniczkę jak w tej reklamie, kiedy Admaczyk płaci telefonem, a wchodzi zaspana żona i pyta, czy jajeczniczka będzie? hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczniczka też dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. -- pozwoliłam sobie te jajkowe marzenia wstawić na fb...

    OdpowiedzUsuń
  8. No, pięknie rysują te Twoje wnusie...i taki obrazek to zaraz inspiruje, nie???

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że sobie jajko nie zamarzyło, żeby zostać jajem Faberge :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żebyś Ty wiedziała ile ja mam rysunków? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No takie jajo, to każdy by chciał mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż głupio po przeczytaniu Twojego wierszyka jeść jajka :)

    OdpowiedzUsuń