12 wrz 2013

Zbliża się jesień

„ Jesień”


 


Żółkną liście


więdną kwiaty


świat przyodziewa


nową strojną szatę


żółć na niej króluje


nie brakuje czerwieni


w słońcu- szata


tysiącem barw się mieni


Jesiennie w parku



w tej pięknej szacie


idzie do nas jesień


owoce warzywa


w darze nam niesie


ocierając się o drzewa


strąca barwne liście


kasztany żołędzie


oraz jarzębiny kiście


Liście...



prowadzi ze sobą


chłody i słotę


wichurami straszy


kiedy tylko ma ochotę


 

 

 

9 komentarzy:

  1. Każda pora roku jest piękna i musimy to piękno zaakceptować. Jesień jest kolorowa, a później robi się ponura. Ale w domu można tak cudownie spędzić czas, którego szkoda, kiedy jest ciepło. Tylko od nas samych zależy, jak przeżyjemy każdy następny dzień :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham każdą porę roku. Im jestem starsza tym bardziej się cieszę i dostrzegam nowe uroki, ale zima mnie nieco przeraża. Gdybym mieszkała w bloku, to nie bałabym się zimy, a tak to czeka mnie ciężka i kosztowna praca.
    Bardzo ładnie opisałaś jesień. Tak soczyście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, każda pora roku ma swoje uroki.A kolory jesieni są piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mieszkam w swoim domku i przeraża mnie to palenie i koszty. Ale zima ma też swoje uroki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zdecydowanie wolę lato i jak jest cieplusio na polku :D
    Zimy nie znoszę, a jesień taka jak na obrazkach, to może być. Ale jak już taka co niesie słotę i deszcze - to odpada :( A w ostatnich dniach to niestety taka pogoda jesienna i na dodatek w tym gorszym wydaniu :( Szaro, pochmurnie i mokro.
    Czekam na jakieś ciepełko :)

    Pozdrawiam, a jutro Antoneto życzę Ci udanego wesela, bo z tego co kojarzę, mówiłaś, że to przed Tobą już jutro ;) I ciekawe w jakiej kreacji wystąpisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienna aura też jest ciekawa :) Tak jutro się bawię w nowej kreacji. Udało mi się kupić :)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutaj, u mnie, jesień była do tej pory piękna, przez ostatnich parę dni zrobiła się szara i ponura, ale ponoć słońce i błękitne niebo mają jeszcze w tym roku wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, aż się rozmarzyłam jak cudownie byłoby wsiąść kubek kawy i usiąść w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest piękna i w słoneczne dni można rzeczywiście usiąść w ogrodzie i podziwiać kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń