16 wrz 2013

Żabka czy królewicz z bajki

„Żabka czy królewicz„



Żabko kochana powiedz mi


czyś ty królewicz z bajki


który po nocach mi się śni?


czy całuska mam ci dać


byś odzyskała ludzką postać?


tak mi w oczy patrzysz


będzie dobrze zobaczysz


 






złe zaklęcie odczaruję


gdy cię w usta pocałuję


jam gotowa


by cię pocałować


całuska szybko dam


żabko nie uciekaj!


czekaj!- zostań tam!


żabka nie czeka


hop! hop! hop!- ucieka





nie chce królewiczem być


woli w stawie żyć


 

8 komentarzy:

  1. --a wiesz, ze ja i moja sąsiadka wierzyłyśmy, że to naprawdę królewicz... i tylko strach powstrzymywał nas przed sprawdzeniem tej tezy.... oj to były czasy.... teraz gdy się spotkamy , często wspominamy te lata... nie było gier komputerowych, ale.... była wyobraźnia....
    -- pozdrawiam serdecznie.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Antoneto, fajny wierszyk, który sprawi, że dzieci, co boją się żabek, pająków i innych ..żuczkow- polubią je!!! Pozdrawiam w poniedzialek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, dawniej było inaczej. Wyobraźnia działała. Chociaż moja sześcioletnia wnusia mocno się zastanawiała czy to nie jest zaczarowana żabka? Ale żabka czmychnęła!
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać,że nie przypuszczałam, iż wnuczka złapie żabkę do rączek :)
    Również gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bajeczka. Moja córcia gdy była mała znosiła żabki do domu i pływały sobie w wannie. Byla nieubłagana, chciała się kąpać z żabkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko jedna z moich wnuczek była taka odważna, pozostałe nie odważyły się dotknąć żabki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, szkoda, że nie pocałowała hihihi. Może to faktycznie jakiś zaczarowany książe? ;) Fajnie tak czasami pomarzyć :)
    Ale odważna ta Twoja wnusia, mało, która dziewczynka odważy się chyba łapać żabki w swoje małe rączki.
    Ale jak zawsze jest super wierszyk i odpowiednio ilustracja. A tutaj pewnie było odwrotnie - najpierw fotka, a potem przyszdł wierszyk :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, zazwyczaj dziewczynki boją się żabek - a tu proszę- nawet wzięła do rączki. Kiedy oglądałam fotografię- słowa wierszyka same się pchały.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń