21 cze 2013

Zbliża się Dzień Ojca

„ Dzień Ojca„

 

Dzisiaj jest Dzień Ojca

przypomina Stach Jasiowi

zrobiłem piękną laurkę

dam ją mojemu tatusiowi

 

powiem jak mocno Go kocham

jak bardzo Mu dziękuję

że jest ze mną przez dzień cały

i tak dobrze się mną opiekuje

 

że czyta na dobranoc

że lekcje ze mną odrabia

zabiera na górskie wycieczki

żadnych warunków nie stawia

 

 

 

mój tata jest najlepszy

nie ma takiego drugiego

choćbyście ze świecą szukali

nie znajdziecie nigdzie takiego

 

hola! hola! Jasiu woła

ze świecą szukać nie trzeba

mój tata jest najukochańszy

nie zaprzeczaj- to nic nie da

 

chociaż jestem niegrzeczny

nigdy na mnie nie krzyczy

że źle robię że tak nie wolno

spokojnie cierpliwie tłumaczy

 

i tak wracając ze szkoły

wesoło się przekomarzają

po czym stwierdzają zgodnie

że obaj świetnych ojców mają

 

Więcej wierszy znajdziesz tutaj           Antoneta

2 komentarze:

  1. Nie jeden przedszkolak chętnie powie takie mile słowa tacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że tacy OJCOWIE są. Jednak nie każde dziecko ma szczęście mieć takiego tatę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń