23 cze 2013

Tęsknota za ojcem

„ Tęsknota za ojcem„

 

Ojcze drogi choć minęło sporo lat

Choć już dawno weszłam w dorosły świat

Tęsknota w mym sercu ciągle tli

Ciągle spoglądam w stronę drzwi

 
 

            / ilustracja z internetu /


Wierzę że zaraz ujrzę Cię żywego

Z radością do domu wchodzącego

Lecz z zaświatów nie ma powrotu

Że powrócisz nie ma widoków

 

Nie usłyszę Twego ciepłego głosu

Nie ma możliwości na zmianę losu

Już nie powiem jak bardzo Cię kocham

Tato kochany-ja wciąż szlocham

 

Tęsknota smutek żal-  moi kompani

Wciąż trwają ze mną niezmordowani

W mej srogiej udręce towarzyszą

Ocierają łzy do snu kołyszą

 

Antoneta

 

6 komentarzy:

  1. Smutny wiersz i wielka tęsknota, nie do ukojenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmierć rodziców zawsze pozostawia smutek, żal, tęsknotę. Najgorsze jest to, że nie da się przed tym uchronić dzieci. Tyle mamy sierot. Tyle bólu, cierpienia, tęsknoty, wylanych łez.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po stracie rodziców, naszych kochanych i bliskich,
    zostaje w nas wielki żal, ból, wielka tęsknota i smutek.

    Pozdrawiam serdecznie
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. My jesteśmy dorosłe, a jest Trudno. Można sobie wyobrazić co czuje dziecko, gdy traci rodzica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogę tak powiedzieć o swoim ojcu. Czuję się przez niego odepchnięta i niekochana. Mam 48 la a jeszcze do tej pory spotkanie z nim przypomina mi dzieciństwo, wszystko we mnie odżywa. Ten wzrok, głos ostry i tubalny jakby piorun blisko uderzył, jakby lew odpędzał intruza. Po 30 latach rozłąki myślałam, że jako dawca życia i schorowany będzie mnie inaczej traktował, zapomniałam mu zniewagi, po śmierci Mamy próbowałam odrodzić kontakty, ale on regularnie niszczy więzi rodzinne. Zrozumie to tylko ten, kto przechodzi taki koszmar. On jedynie dba o swój spokój i wygody. Na szczęście nie jestem od niego uzależniona, wszelkiego rodzaju problemy rozwiązuję z bożą pomocą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam to szczęście mieć Ojca z prawdziwego zdarzenia. A wiem,że są też tacy, o jakim mówisz.

    OdpowiedzUsuń