20 cze 2013

W naszych lasach mieszkają Smerfy

Posłyszał Kacperek ( 6  latek ma ),że babcia wierszyk o tacie napisała,narysował Smerfa, no i oto co babcia wykombinowała:

 
„ W naszych lasach mieszkają Smerfy „

 

W przepiękny słoneczny dzionek

mały Kacperek poszedł do lasu

nie denerwujcie się kochani

nie sam- o co tyle hałasu?

 

poszedł ze swymi rodzicami

leśnych jagód im się zachciało

kiedy po jagodę się schylił

obok nóżek coś mu przeleciało

 

czy to możliwe?- za głowę się łapie

mamo tato Smerfa widziałem

cóż nie wierzycie mi?- naprawdę

po kolorze skóry go poznałem

 
 

 

 

taki niebieściutki był cały

wszystko niebieskie nawet dłonie

ubrany w coś czerwonego

słowo harcerza- nie cyganię

 

ujrzawszy mnie ruszył w drogę

chyba w tamtą pobiegł stronę

popędzę za nim prędziutko

na pewno zaraz go dogonię 

 

Smerf- nie uwierzycie kochani

ale rzeczywiście w lesie był

gdy dojrzał Kacperka z rodzicami

pod krzaczkiem poziomek się skrył

 

stój Kacperku-mama zawołała

zajrzymy pod ten mały krzaczek

też widziałam małego ludzika

mignął mi czerwony kubraczek

 

a może to poziomka była

taka czerwona bardzo dojrzała?

Smerf pośpiesznie spod krzaczka wyszedł

gdy się mama głośno  zastanawiała

 

rodzice kochani!- niedowiarki!

dlaczego dzieciom nie wierzycie

my maleńkie niebieskie stworki

naprawdę żyjemy na świecie

 

tu w tym pięknym lesie mieszkamy

mamy małe kolorowe domki

ja właśnie odnawiam- maluję

domek swej przyjaciółki Bronki

 

pokażę wam gdzie mieszkamy

jeśli mi solennie przyrzekniecie

że drogi do naszej małej wioski

Gargamelowi nie pokażecie

 

masz nasze słowo-harcerskie słowo

Gargamel się od nas nigdy nie dowie

w którym lesie mieszkają Smerfy

słowo-nikt z nas mu nie powie

 

Więcej wierszy można przeczytać tutaj

Antoneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz