19 cze 2013

Rymowanie na życzenie

Jedne moje wnuki chodzą już do szkoły,  inne do przedszkola. Kiedy są chore, babcia jest deską ratunkową. Bardzo chętnie przebywają wtedy ze mną.Ostatnio jedna wnuczka była chora, a że bardzo lubi rysować, narysowała tatę naprawiającego kran w łazience.Potem poprosiła- babciu napisz jakiś wierszyk. No cóż mi pozostało. Napisałam. Poniżej rysunek Julki oraz wierszyk do niego:


 „Mój tata wszystko zrobić umie „



Nie wiem czy wiecie

ale mój tata

jest najlepszy na świecie

on wszystko zrobić umie

chwali się Julka w przedszkolu

wypinając pierś dumnie

w zeszły poniedziałek proszę pani

gdy mama była w pracy

zrobił  olbrzymie pranie

wprawdzie mama niezadowolona była

bo jej ulubiona biała bluzka

 szara się zrobiła

a mój niebieski sweterek

skurczył się

i miał czarnych plamek wiele

ale to nie szkodzi

że czasem coś mu nie wychodzi

bo on wszystko potrafi

tylko czasami się zagapi

a to nie wszystko proszę pani

dalej opowiada Julka pani Ani 

wczoraj pękła rura w łazience

tata zakleił ją taśmą

tak szybko naprędce

taśma nie wytrzymała

pękła

woda całą łazienkę zalała

mama niezadowolona była

ale bardzo szybko się rozchmurzyła

bo wie że tata wszystko zrobić potrafi

tylko czasami  popełnia małe gafy

a ja kocham go za to

że czasami

jest wielką ogromną gapą

właśnie kocham go takiego

i nie wyobrażam sobie taty innego

Antoneta
 

2 komentarze:

  1. Akurat się przyda na Dzień Taty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę, że spokojnie może być na Dzień Taty.

    OdpowiedzUsuń