30 maj 2014

Rzuć palenie- 31 maja Dzień Bez Papierosa

Rzuć palenie

 

 

 

 

 

 

 

Nie pal Mamo.


Nie pal!


Obiecałaś.


Tak trudno dotrzymać słowa?


Kiedy będzie za późno,


będziesz żałować!


A wiesz dlaczego?


Bo dopadną cię choroby.


Nie wydoli serce.


Ucierpią oczy.


Rak wgryzie się w ciało.


Będzie bolało.


Oj, będzie bolało!


Nie będzie ratunku,


tylko ból i cierpienie.


Mamo, rzuć palenie!


Jeszcze nie jest za późno.


Nie pal!


Życie jest piękne.


Rozejrzyj się dookoła.


Nie warto umierać.


U twych stóp cały świat.


Sporo pięknych czeka cię lat.


Bez papierosa, bez dymu,


bez nikotyny.


Nie pal Mamo,


nie pal!


Nikotyna trucizną jest


i ty o tym dobrze wiesz.


 

 

/ilustracja z internetu/

8 komentarzy:

  1. Bardzo mądrze napisane, ja też nie znoszę palenia, to okropne, że też ludziom nie śmierdzi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście moi najbliżsi nie palą. Nie znoszę dymu papierosowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ludzie mogą palić to świństwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każdy ma silną wolę, by rzucić to paskudztwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. -- rzuciłam 11 kwietnia 2007 roku, czuję się z tym dobrze i powiem wszystkim... warto...
    - pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie paliłam, a mąż rzucił palenie w październiku 2004r. i jest bardzo zadowolony z tego faktu :)
    Masz rację - warto rzucić palenie! Polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre słowa.
    Ja nigdy nie paliłam i nie mam zamiaru.

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo dobrze. Ja też nie paliłam więc nie muszę rzucać.:)

    OdpowiedzUsuń