5 maj 2014

Jabłonka zaprasza na ucztę

jabłoń (500 x 375)




Wystroiła się jabłonka


w białą zwiewną sukienkę


pokropiła wonnościami


udaje młodą panienkę


 


zalotników wabi kusi


zaprasza na wielką ucztę


spijać będą słodki nektar


przyjęcie będzie huczne


 


złocisty kwiatowy pyłek


goście w darze dostaną


młoda przepiękna jabłonka


niebawem zostanie mamą


 


urodzi czerwone jabłka


słodkie duże malinówki


z cieniutką zdrową skórką


i miąższem kruchym bielutkim


 


swym wyglądem kusić będą


jak niegdyś ich piękna mama


na zabranie ich do domu


skusi się niejedna dama


 

Więcej moich wierszy można znaleć tutaj

16 komentarzy:

  1. Ach, jakiż piękny jest majowy sad!
    Zapach kwitnących jabłoni- niejednego poetę do refleksji skłoni.
    A z tych jabłek malinowych na jesiennym stole
    Pyszną szarlotką Antoneta poczęstuje wnuczęta,
    co zasiądą w kole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno niejedna szarlotka będzie! A dzieciaki ją uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna, radosna ile szczęścia daje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle uroku jest wiosną. Po prostu cudownie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wiosenny wierszyk :) Aż poprawia humor w taką brzydką pogodę, mimo maja jest tak zimno, brrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam w ogrodzie jedną taką wystrojoną w białe kwiecie panienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To będą jabłuszka na szarlotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maj na razie chłodny, ale miejmy nadzieję, że niedługo zaświeci słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny na moim blogu. Wpadłam z rewizytą :)
    Szkoda, że moje dzieci są już dorosłe, bo zaglądałabym tu częściej by poczytać im Twoje wierszyki. Sama też pisywałam kiedyś wiersze dla dzieci, nawet książkę dla dzieci napisałam - leży w przysłowiowej szufladzie. Teraz przerzuciłam się na pisanie dla dorosłych, to z racji wieku chyba :P
    Może jak pojawią się wnuki, to znowu zacznę pisać dla dzieci.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało tego, rzecz to znana
    skusi się nie tylko mama :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusi się i tata,
    skuszą także brata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie właśnie inspirują wnuki. Coś narysują, a potem proszą, by napisać wierszyk. Jeśli nie napiszę , są bardzo zawiedzione.
    Pozdrawiam gorąco i zapewne odwiedzę Cię jeszcze nieraz, gdyż robię to od dawna, tylko do tej pory nie zostawiałam komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Malinówki jabłka słodkie
    i pachnące letnim słońcem
    bardzo lubię jeść na zdrowie

    ot

    tak sobie

    ;-)

    Witam i pozdrawiam, j.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie nowego gościa.Rozgość się, proszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jabłonka przepiękna :) Aż mi ślina pociekła, ale bardziej za ciastem - ciepłą szarlotką, a do tego lody :) pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak! Ciepła szarlotka i do tego z lodami - pychotka :)

    OdpowiedzUsuń