14 maj 2014

Co dać mamie z okazji Dnia Matki

 „ Co ci mamo dać? ”


 


Co ci mamo dać?


Skrawek nieba,


promyk słońca,


blask księżyca?


Jeśli tylko chcesz,


znajdę sposób,


by się w górę wzbić,


uszczknąć nieba,


obrabować słońce,


księżycowi skubnąć złotą nić.


Krople deszczu


nawlec na nią,


utkać


delikatnych pereł sznur.


Lecz nie tego chcesz.


Ja wiem mamo,


ty po prostu chcesz być kochaną!


Przyjmij moje serce


ogromne, gorące,


 do tego jeszcze


buziaków tysiące.


co ci mamo dać 1

 

ilustracja z internetu

Więcej moich wierszy można znaleźć tutaj

16 komentarzy:

  1. Matko wspaniala, matko droga pelna wyrzeczeń jest twa droga. Poswięcasz dla mnie wsztskie chwile. Dzisiaj w podzięce głowę chylę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to ujęłaś Agato!
    Te nasze mamy ukochane..... bez nich trudno na świecie...........przekonało się o tym niejedno dziecię. Kiedy zabraknie matki, to tak jakby zabrakło nam słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pisałam, że jedziemy na wspólny piknik. Wszystkie mamy z rodziny i nasi panowie :) Czekamy na pogodę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, żeby ją odwiedzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Antonetko! Miałam awarię na blogach....widziałam tylko tytuł notki, a nie pojawiała mi się treść...wiersz cudowny, i wszystko to mamie chce się podarować.A serce- jest najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby tylko pogoda dopisała, bo piknik to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba była jakaś ogólna awaria. Ja myślałam, że wszystkie moje wpisy się gdzieś zawieruszyły?
    Pomyślałam nawet, że to koniec mojego blogowania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Radością każdej mamy nie są prezenty lecz miłość, którą jest obdarzana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) najważniejsze jest to, co ofiraujemy prosto z serca! Na nic wyszukane prezenty, jeżeli brak tego największego, najpiękniejszego i najważniejszego - a chodzi mi o MIŁOŚĆ!
    I tego życzę Tobie, mojej Mamie i sobie - jako Mamie :)
    I wszystkim Mamom!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłość- to dla nas MATEK- najważniejsze!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wierszyk, idealny prezent dla każdej Mamuśki na jej święto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie istniej osoba, która zapomniałaby o Dniu Matki :)

    A ja trochę z innej beczki - gratuluję udanego roku! :)
    W poście, w którym o tym piszesz masz wyłączoną opcję komentowania. Pewnie doszło do awarii, jak kiedyś u mnie ;)


    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. -- nie wiem dlaczego , ale możliwość dodania komentarzy z okazji Twojego roczku jest wyłączona , a szkoda , bo ja na tego szampana poluję, choć też niedawno roczek skończyłam... tylko czy takim maluszkom, szampana wypada, no chyba , że te bąbelki bezalkoholowe...
    -- pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Awaria usunięta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację- to musi być szampan bezalkoholowy :) a awarię chyba usunęłam :)

    OdpowiedzUsuń