26 maj 2014

A ja świętuję dzisiaj na całego

 



 Nie dość, że jest Dzień Matki, to mam jeszcze 3 solenizantki. Pierwszą z nich jest moja Mama. Przemilczę ile to już lat minęło, kiedy zjawiła się na tym świecie. 

„ Moja Mama „ 


Gdyby nie moja Mama


jedyna ukochana


osobowość inną bym miała


to Ona mnie ukształtowała


Mama- to Osoba  najważniejsza na świecie


drugiej takiej nie znajdziecie


kiedy byłam mała


pocieszenie w Jej ramionach znajdowałam


Ona tuliła, głaskała


czułe słowa szeptała


w dorosłe życie wprowadziła


wszystkiego  nauczyła


o Bogu dużo opowiadała


prosiła bym mu zaufała


bym gorąco wierzyła


i swej wiary nigdy się nie wstydziła


ja jej rady w sercu noszę


co dzień Boga proszę


bym wedle przykazań żyła


ludziom w potrzebie służyła


 


I moje bliźniaczki dzisiaj mają urodziny. Dokładnie 26 maja 2007r. o godz. 12:00 przyszły na świat przy pomocy cesarskiego cięcia. Nim do tego porodu doszło, przeżyliśmy prawdziwy horror, o którym już pisałam (tutaj).

Julka i Oliwka wiersz (500 x 375)
 „ Urodziny bliźniaczek”

 

Moje bliźniaczki

dzisiaj mają urodziny.

Będzie impreza!

Zjedzie się pół rodziny.

Niech się cały świat dowie,

że to nasze oczka w głowie.

Piękny prezent Mamie zrobiły,

 w dniu jej święta się urodziły.

Wydaje się jakby wczoraj to było,

 a to siedem długich lat minęło.

Bliźniaczki nasze kochane

zawsze są wesołe roześmiane.

Dobre z nich dziewczynki,

ulubienice całej rodzinki.

 

100 lat dla moich solenizantek i wszystkich Mam!

18 komentarzy:

  1. -- i ja świętuję... Dzień Matki i jeszcze imieniny córki Pauliny... Dla bliźniaczek wszystkiego co najlepsze , dla wszystkich mam dużo, dużo miłości od dzieci i nie tylko...
    -- :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najsłodsze buziaki dla bliźniaczek! A dla Ciebie - wszystkiego najlepszego!Cieszcie się tym dniem wspaniałym:) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze miłe Panie i Panienki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, tyle radości w dniu dziejszym! :) Życzę wszystkiego najlepszego wszystkim solenizantkom :) i tej starszej ;) i tym młodszym panienkom :) dla nich dodatkowo moc uścisków i buziaków :* :*
    No i oczywiście Tobie Antoneto z okazji Dnia Matki!

    Wszystkim Mamom życzę dzisiaj Sto lat!!!

    Moja średnia córka rano wręczyła mi wierszyk napisany przez siebie i czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja się dołączam do życzeń :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłam serdeczne życzenia i Mamie i bliźniaczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj z okazji waszego swieta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadwiga Urszula Szczęśniak26 maja 2014 12:05

    To dopiero dzisiaj będzie świętowanie,
    moje miłe Małe i Dorosłe Panie.
    Wszystkiego Najlepszego!!!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka dla Solenizantki i oczywiście dla Ciebie. Miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za buziaki :) i wzajemnie wszystkiego dobrego dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdolniacha z tej Twojej córki. Życzę Ci dużo zdrówka w tym dzisiejszym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świętowanie było,
    teraz się skończyło.
    Burza przegnała nas do domu.
    Dzięki :) :)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te wierszyki :) Wszystkiego dobrego dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za życzenia w imieniu bliźniaczek :)

    OdpowiedzUsuń