14 maj 2014

Czy komuś marzy się gwiazdka z nieba

 „ Chciałabym gwiazdkę z nieba”


 


Co ja bym chciała?


Gwiazdkę z nieba!


Wiem, że to niemożliwe,


gwiazdki dać się nie da.


Lecz gdybym ja ją miała,


nie stało by mi się nic złego.


Gdybym ja ją miała,


nie bałabym się niczego.


 

 gwiazdka Agnieszka (200 x 140)


  


Wyjrzyj córuś przez okienko.


Wśród milionów gwiazd na niebie,


jest ta jedna jedyna,


która świeci dla ciebie.


Blask od niej bije.


W pokoju robi się jasno.


I ty moje kochanie,


będziesz mogła przy niej zasnąć.


Wskakuj do łóżeczka,


przyłóż główkę do podusi.


Jest pachnąca i mięciutka,


by do snu cię skusić.


Przytul się do misia,


swoje senne oczka zmruż.


By ci smutno nie było,


zostanie z tobą Anioł Stróż.


Będzie czuwał całą noc.


Gwiazdka do snu ukołysze.


Ciii! Cicho szaaaaa,


kołysankę  słyszę.


 


Aa a, śpij, aa a, śnij!


Gwiazdka będzie lśniła,


a ty moja kochana,


będziesz spała i śniła.


 


Aa a aa a,


ciii, cicho szaaaaa,


aa a aa a,


ciii, cicho szaaaaa.


 

Więcej moich wierszy można znaleźć tutaj

8 komentarzy:

  1. Ślicznie i faktycznie swojemu dziecku, czy też wnuczęciu chciałoby się dać wszystko, co najpiękniejsze i najlepsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest prawda, że dla dziecka człowiek jest w stanie zrobić wiele. Nawet rzeczy niemożliwe, stają się możliwe. Ale nie wszystkie dzieci są tak otoczone miłością jak nasze. Wielka szkoda :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz naprawdę kochać te swoje wnuki - piękne piszesz dla nich wiersze.
    Czy bliscy wiedzą, że piszesz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, popieram przedmówczynię: musisz kochać swoje wnuki! :) A one na pewno kochają Ciebie i wiedzą, że w każdej chwili mogą popędzić do Babci.
    Nie wszyscy jednak mają tak dobrze. Osobiście tak miłych wspomnień o swojej nie posiadam. Jest oczywiście, bo żyje do dzisiaj, ale nie miała tak wielkiego serca i tyle ciepła dla nas. ile widać Ty masz dla swoich wnucząt!
    Tak trzymać!

    Pozdrawiam w ten jakże pochmurny i deszczowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=imSSks1J8X8

    Kolejny piękny wiersz dla wnucząt.Właśnie, też mnie ciekawi- czy Twoja rodzina wie, że piszesz bloga???

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnuki to moje wielkie skarby.To z pomocą wnuczki założyłam bloga, bo ja byłam zupełnie zielona w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnuki uwielbiam. Życzę, by Twoje dzieciaki miały wspaniałych dziadków.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To właśnie wnuki inspirują mnie do pisania. One są moim natchnieniem :)

    OdpowiedzUsuń