19 maj 2014

Serce na dłoni dla Mamy

Z sercem na dłoni


przychodzę do Ciebie


zabierz go proszę


przytul do siebie


 


 serce na dłoni (300 x 300)


 


ogrzej swe dłonie


ogrzej swe ciało


wykorzystaj ciepło


które w nim zostało


 


na wszystkie strony


żar jeszcze bucha


jak głośno bije


Mamo posłuchaj


 


głośno równiutko


wystukuje takt


melodię miłości


niezbity to fakt


 


tę cudną melodię


Mamo kochana


serce dla Ciebie


wystukuje od rana


 


tak bardzo kocha


Ty o tym dobrze wiesz


i ja także wiem


że Ty kochasz mnie też


 

ilustracja z internetu

16 komentarzy:

  1. To urocze, jakby mi Synek kiedykolwiek powiedział cokolwiek podobnego, to chyba bym się rozpłynęła z zachwytu... :) Tak pokazujesz, że się ten dzień matki zbliża, aż się nie mogę doczekać... :) To będzie mój pierwszy w tej roli... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powie, powie- zobaczysz! A ten czas tak szybko płynie, że niebawem usłyszysz to od Niego. Jest to bardzo wzruszające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bóg nie może być wszędzie, dlatego stworzył Matkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)
    A nasz Dzień zbliża się wielkimi krokami :)
    Pozdrawiam wszystkie Mamy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Matka to najwspanialsza osoba na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak nasz dzień zbliża się szybkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wiersz tak ładnie biegnie w rytm bijącego serduszka. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Mama... Chciałabym, ale jej już nie ma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bijące serduszko dla Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeszcze to szczęście, że moja Mama żyje...... i mogę jeszcze wiele dać i powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień Mamy tuż, tuż.

    Wierszyk jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne życzenia dla mamy, niedługi i tatusiowie się doczekają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbliżą się wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny :) Jak dobrze być mamą :) i mieć mamę :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, gdy dzieci mają mamy :)

    OdpowiedzUsuń