27 sie 2013

Na wakacjach jest wesoło

„ Na wakacjach jest wesoło” 

Na wakacjach jest wesoło


morze jeziora góry las


na zabawach z przyjaciółmi


w mgnieniu oka mija czas


 


to wycieczka w góry


znanym szlakiem Orlich Gniazd


podziwianie zamków i warowni


sięgających srebrnych gwiazd


 


innym razem czeka morze


tudzież rzeka stary las


zbiór jagódek i poziomek


atrakcja dla każdego z nas


 


potem kąpiel w rzece


krótkie spływy kajakowe


wspólne spanie pod namiotem


nieustannie przygody nowe 




a gdy ciemna noc przychodzi


ognisko śpiew zabawa


prawdziwe letnie wakacje


to frajda- cudowna sprawa


 

 ognisko (500 x 236)


 

trwać by mogły one wiecznie


lecz niestety wracać czas


szkoła a w niej nauka


po wakacjach czeka nas


 

Anna Bednarek

/ilustracja  z netu/

 

12 komentarzy:

  1. Niezłe, podoba mi się - powiedziała 13-latka. MOże jednak zostało coś we mnie z dziecka? Fajnie, że kierujesz się wyobraźnią :) Zpraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraźnia to moje życie :) Odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, kończą się wakacje i czas wracać do szkoły. nie wszystkim to pasuje, ale taki wesoły wiersz nie jednemu przywoła myśli wakacyjne i miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiem kiedy te wakacje przeleciały? Dopiero był ich początek, a tu już ostatni tydzień. Za szybko to życie płynie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Bo czas jak rzeka, jak rzeka płynie..."
    Fajny wiersz - tylko wakacji dzieciom szkoda.

    Miłego ciepłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wakacje, wakacje, czemu się kończycie? :( a wraz z wami piękna pogoda. Ale może dzieciaczkom nie będzie szkoda wracać do obowiązków szkolnych ;)
    A nam, rodzicom, zaczną się dodatkowe obowiązki. Ale za 10 miesięcy znowu będą wakacje :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że ten czas tak szybko płynie.
    Miłego słonecznego dnia życzę :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieciaczki do szkoły pójdą. Znowu dodatkowe obowiązki, ale ............. czas szybko płynie :)
    Słonecznego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Antoneto, wiersz bardzo mi się podoba:) Przypomniał mi moje szkolne lata... Dziś jest dla mnie po prostu 28 sierpnia, wakacji mam jeszcze nieco ponad miesiąc, ale pamiętam jak kiedyś pod koniec sierpnia dopadała mnie melancholia i nostalgia... Kończą się wakacje. Kończy się lato... I zaczyna nowy, na pewno bardzo fajny rok szkolny! :)

    Pozdrawiam,
    buziaki,
    Talka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Talko.
    Wakacje kończą się tym młodszym dzieciakom ( studenci jeszcze mają luz). I myślę, że jak wpadną znowu w ten wir nauki, to będą zadowolone, mimo tego, że teraz chciałyby jeszcze leniuchować. Każdy okres jest fajny. W szkole spotkają się znowu z koleżankami, kolegami- i to jest fajne:)
    Pozdrawiam gorąco :)

    P.S. Mam córkę Natalię, którą wszyscy nazywamy Talką. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalie to są super dziewczyny, hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak twierdzę, hihihi:)

    OdpowiedzUsuń