21 sty 2015

Dzień Dziadka, urodziny wnusi

  Pewnej styczniowej nocy, nad ranem,

narodziło się dziecię, długo wyczekiwane.

Śliczna dziewczynka.

Zielonooka kruszynka.

Chociaż kruszynką wcale nie była,

bo sporo  ważyła i mierzyła.

Duży bobasek.

Po tacie zgrabny nosek.

Po mamie usteczka

i duże piękne oczka.

Skradła serca nasze

po wsze czasy.

 

rózyczka (200 x 285)

 

Mięło sporo lat,

odkąd przyszła na świat.

Na imię ma Katarzyna.

Wyrosła z niej piękna dziewczyna.

Smukła, wysoka,

zielonooka.

 
Moja kochana wnusia,

ma urodziny dzisiaj.

Wraz z dziadkiem  świętuje,

bo taką niespodziankę mu zrobiła,

że w dniu jego święta się urodziła.

 

 „ Życzenia dla dziadka” 


 



Mój Dziadku kochany

mam dziś dla Ciebie tulipany.

Takie jak lubisz. Kolorowe:

żółte, czerwone, różowe.

To z okazji Twego święta,

o którym co roku pamiętam.

W przedszkolu zrobiłam laurkę.

Narysowałam na niej magiczną kurkę.

Ona złote jajka znosi

i szczęście przynosi.

A ja chcę byś zawsze szczęśliwy był

bardzo długo, długo żył.

Żyj sto lat, a nawet dłużej.

Niechaj zdrowie Ci służy.

A w sercu gości miłość,

i radość.

 

 

 

 
 

18 komentarzy:

  1. A więc wszystkiego najlepszego dla Was z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka oraz dla wnuczki z okazji urodzin. Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączam się do życzeń, dla wnusi i dziadka, i dla ciebie też. Piękne życzenia, prosto z serca płynące słowa w wierszu, wzruszające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do życzeń Urodzinowych dla waszej kochanej Wnuczki
    oraz życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Babci i Dziadka.

    Miłego Dnia dla Was Wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za życzenia.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za życzenia i z wzajemnością, wszak też jesteś Babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To nasza pierwsza wnuczka. Aż się nie chce wierzyć, że tyle lat minęło. Dziękuję za zyczenia i z wzajemnością Uleńko wszystkiego dobrego dla Ciebie :)

    Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla wnusi :) no i oczywiście dla wszystkich Babć i Dziadków :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas na Dzień Babci moja córka ma Imieniny i tak to się plecie, że mamy też podwójne świętowanie.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Aldonko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Mama i moje wnusie bliźniaczki urodziły się w Dniu Matki :) To dopiero świętujemy na całego :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to podwójne Święto! Super.
    Spóźnione, ale szczere życzenia dla Dziadka z okazji Jego Święta i dla wnusi z okazji jej urodzinek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, okolicznościowy wierszyk.
    Jak zwykle Antoneta się postarała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza wnusia, to mobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne imię. I pomyslć, że kiedyś mi się nie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno, dawno temu, no bo jeszcze w szkole
    Pamiętam jak dziś, był wierszyk o Sole

    "Soła, Sołeczka - maleńka rzeczka,
    Biegnie przez góry jak jaszczureczka.
    Lecz gdy na wiosnę topnieją śniegi,
    Ach, jak się burzy, jak zrywa brzegi!
    Ruda Solica - chytra zwodnica -
    Nocą pod ludzkie wkrada się sioła...
    Wpada do domów! Dudni w piwnicach!
    I kradnie wszystko, co unieść zdoła..."

    Nie wiem, czy on prawdę o niej wieszczy
    pewne jest jednak to, że sporo tam wieszczy
    Gratuluję dziadka zdolnego i całej tej rodziny
    Świętowania waszego w urodziny, imieniny...
    "Grunt to rodzinka" mówi przecież przysłowie
    Dobrze, gdy szczęśliwa, rozum jeszcze dopowie

    OdpowiedzUsuń
  17. O Sole też Dziadek dużo pisał. To w jego rodzinnych stronach płynęła.
    Rodzinę mam dużą. I jestem z niej dumna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń