1 lip 2014

Wakacje z babcią

Podczas letnich wakacji


babcie zostają z wnukami,


z ich pytaniami i problemami.


A wnuki sto pytań na minutę mają.


Ciągle o coś pytają,


ciągle czegoś chcą,


no i ciągle, (choć to brzydko) skarżą.


Babcia słucha, odpowiada,


daje rady,


rozstrzyga spory,


nie dopuszcza do awantury.


Oto mała próbka tego


co się dzieje w ciągu dnia całego:


 


Babciu,


zobacz jak tańczą moje misie.


A ja narysowałam żyrafę,


podoba ci się?


 


Babciu,


a ja stanęłam na wagę.


Oj, jak zabolało,


chyba złamałam nogę!


 


Babciu,


a Franek rzuca klockami,


a Oliwka


nie chce bawić się z nami.


 


Babciu,


Kacper rozlał kakao,


Julka się przewróciła,


Kolanko ją zabolało.


 


Babciu,


a ja zjadłbym coś dobrego.


Czekoladkę, ciasteczko.


Może masz coś słodkiego? itd. itd.…….


 


Kiedy babcia dosyć krzyków ma,


wszystkie wnuki do siebie woła.


Chodźcie łobuziaki,


bajeczkę wam opowiem,


bo od waszych krzyków


dudni w głowie.


Dzieci wkoło niej siadają,


a potem wszystkie


z zaciekawieniem słuchają.


 

 Wakacje z babcią2


 


Gdy u babci są dzieci,


szybko dzień za dniem leci,


Wakacje  szybko mijają,


 dzieci do szkoły wracają.


W domu pozostaje pustka, cisza


i wtedy babcia wiersze pisze.


 

 



 Moje kochane urwisy


Wakacje z babcią 3


14 komentarzy:

  1. To nic, że w wakacje babcia nie ma już ciszy,
    lecz warto bo fajne są Twoje Urwisy!

    Spokojnej Nocki i Kolorowych Snów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak- moje Urwisy są cudowne. Beznich życie nie miałoby sensu.

    Goraco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko widać wyraźnie, że babcia jest zadowolona i choć pewnie czasem głowa pęka, nie zamieniłaby opieki nad wnukami na egzotyczne wakacje pod palmami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką Babcią wakacje to na pewno super sprawa i zabawa! Oby tylko pogoda dopisałą, bo dzieciaki zaczną marudzić :/ Ale Babcia na pewno da radę i będzie miała wiele wrażeń.

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co racja, to racja- lepiej zająć się wnukami, niźli opalać pod palmami!
    Za to mam buziaków tysiące,
    gorących jak słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że będzie słoneczko i będzie można korzystać z jego dobrodziejstw.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć taką kochaną babcię, która ma tyle cierpliwości dla wnuków. Udanych wakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora gromadka tych Urwisów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że będą udane, pomimo niesprzyjąjących warunków pogodowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to jeszcze nie wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatycznie, tak z babcią, fajnie że jeszcze się takie zdarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nudno nie jest :), pozdrawiam babcię i urwisy

    OdpowiedzUsuń
  13. Też masz wspaniałą mamę, i taką pewnie będzie babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O nudzie nie ma mowy. Jest wesoło i głośno :) W końcu są wakacje!

    OdpowiedzUsuń