3 lip 2014

Pomimo deszczowej pogody, spacer zaliczony

Pomimo deszczowej pogody, spacer zaliczony i bardzo udany. Na hasło:spacer- dziewczynki momentalnie były przygotowane do wyjścia. I nie było już odwrotu, pomimo tego, że zaczęło kropić. Przecież nie jesteśmy z cukru, wołały chórem. Poza tym mamy parasole, peleryny przeciwdeszczowe. Fajnie będzie tak iść przed siebie w deszczu. Nie było więc odwrotu. Faktycznie trochę deszczu nie zaszkodzi, a dziewczynki chociaż się wybiegają. Chłopcy dziś zastrajkowali i zostali  z rodzicami, którzy wzięli sobie parę dni wolnego.

Oto parę fotografii ze spaceru: Czyż nie piękna okolica?

Goczałkowice3

Goczałkowice

Goczałkowice1

16 komentarzy:

  1. Faktycznie przepiękna okolica... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okolica piękna. Ale zaskoczył mnie ten deszcz. U nas piękna pogoda. Lato pełna gębą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie muszę nigdzie wyjeżdżać, tak pięknie wokół mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że słoneczko i do nas dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam u Was Dziewczyny.
    Szkoda, że trochę pochmurno, bo u mnie od rana świeci piękne słońce.
    Najważniejsze jednak, że Dziewczynki są zadowolone ze spaceru z Babcią.

    Słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pogoda też koszmarna :( mam zaplanowany urlop od 17 lipca i wtedy liczę na piękną pogodę :)
    A dziewczynkom widać faktycznie - odrobina deszczu nie przeszkadzała :) Buzie zadowolone :)

    Pozdrawiam i lepszej pogody życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też pogoda nieciekawa :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym deszczem to nas tylko postraszyło. ZZa chmurek wyłania się słoneczko, ale jest chłodno. Czekamy na upały.Mam nadzieję, że się doczekamy. A okolice mamy piękne :)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Do 17 lipca musi się wypogodzić. Na pewno poszalesjez z dzieciakami.Zresztą zapowiedzi pogody są optymistyczne!
    A dziewczyny faktycznie zadowolone :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nie rozpadało się. Ale jest chłodnawo. Wypiłam szybko kawkę na werandzie i uciekłam do domu, bo zimno ( jak na lato) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam deszcz, ważny jest spacer z Babcią. Dziewczynki są zadowolone
    i to się liczy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna okolica. Tylko pozazdrościć. Życzę dużo słońca! Pozdrawiam
    http://wposzukiwaniudoskonalosci.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miny dziewczynek mówią same za siebie .
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoneczko się przyda :) Pozdrawiam......

    OdpowiedzUsuń
  15. wieczna opiekunka16 maja 2015 11:56

    Piekny blog, sliczne zdjecia :) pozdrawiam cieplo.
    uposledzona.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Dziękuję za miłe słowa.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń