29 sie 2014

Zwierzenia znajomego

Wyznanie znajomego. Mam nadzieję, że się nie obrazi ,iż inspiracją tego wiersza były jego zwierzenia.

„Wyznanie znajomego”




Ewka dziewczyna mych marzeń


myślałem że na całe życie


pomyliłem się niestety


szybko wygasło jej uczucie


 


pewnego letniego ranka


walizki swoje spakowała


odjechała w siną dal


nawet się nie pożegnała


 


a takie mieliśmy plany


dom rodzina gromadka dzieci


niestety pomyliłem się


z innym jeździ po świecie


 


oszołomiony niewiernością


zachowaniem zrażony


niestety na obecną chwilę


nie szukam dziewczyny ani żony

16 komentarzy:

  1. Ale nie wszystkie............

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, różnie to w życiu bywa.
    Przypominają mi się słowa jakiejś piosenki "Masz prawo do wyboru, masz prawo do pomyłek"...
    Czas leczy rany.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, czas leczy rany . Wierzę że spotka go jeszcze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie ma co się zrażać tak od razu. Nawet, jeśli wtedy nie wyszło, następnym razem może się udać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mu to mówię :) Jest młody, całe życie przed nim i zapewne spotka tę jedyną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu czasami tak bywa, że ta pierwsza miłość jest nieszczęśliwa, ale wierzę, że swój swojego kiedyś spotka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak myślę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie miłość jest w zasięgu jego ręki. Musi tylko otworzyć oczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zraził się i to bardzo. Wierzę jednak, że ta prawdziwa miłość gdzieś tam czeka na niego. Musi się tylko dobrze rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak! Masz rację :)
    Przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja o poranku śmigam po blogach i składam życzenia z okazji święta blogerów. :) Wszystkiego najlepszego, Antoneto. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Pani S. i wzajemnie wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń