12 sie 2014

Mój przyjaciel pies najwierniejszy jest

 „ Mój przyjaciel pies”


 



 


Mam przyjaciela.


Cudowny jest.


A wyobraźcie sobie,


to najzwyklejszy pies.


Ma cztery łapki,


nosek, pyszczek,


długie uszka,


ząbki zdrowe, czyste.


Do tego jeszcze


krótki ogonek,


puszyste futerko,


oczka zielone.


Widzę w nich miłość,


przywiązanie.


To właśnie mój przyjaciel,


malutki Spaniel.


Pełen energii,


świata ciekawy,


kocha przyrodę,


lubi zabawy.


Czasem uparty


niczym osioł,


ale zrobi wszystko


o co poproszę.


Ne oddam go nikomu.


Kocham go szalenie


i na innego pieska


nie zamienię.

13 komentarzy:

  1. Kiedy chcesz mieć przyjaciela, co cię zawsze będzie wspierał
    weź z schroniska bezdomniaka.
    To idea dzisiaj taka. Adopcyjne wesprzyj dzieło.
    Pies pokocha cię kolego.
    Możesz również wirtualnie psa nakarmić drobną sumą.
    Pomóż swoim braciom mniejszym
    Byś na siebie spojrzał z dumą.
    Wirtualnie lub naprawdę weź w adopcję jakąś psinę.
    Jesteś przecież dobrym ludziem. Chyba w sprawie się nie mylę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychowałam się z psami i też uważam, że to prawdziwi przyjaciele. Tacy, którzy zawsze czują pismo nosem. :D Wiedzą, kiedy właściciel jest smutny i trzeba mu położyć łeb na kolanach i wiedzą, kiedy jest czas na zabawę. Warto o tym pamiętać i odwdzięczyć się porządną opieką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna to idea przygarnąć pieska ze schroniska.
    Dać mu schronienie, miłość i dobrej strawy miskę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pies to przyjaciel. Nie zdradza :) zawsze można na nim polegać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój piesek już jest stary i boję się, że kiedyś nas opuści . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że jeszcze długo będzie z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham pieski od zawsze, a najbardziej wierne są chyba znajdy i uratowane przed złym człowiekiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mam takiego przyjaciela :) tylko innej rasy. Też napisałem kilka wierszyków o nim na przykład http://wierszeromana.blog.onet.pl/2014/01/26/chory-alik/
    Pozdrawiam i pieska i właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, znajdy są najwierniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Psy to bardzo wdzięczny temat. Mozna o nich wiele pisać. Zaraz zajrzę, by przeczytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój przyjaciel pies ma 120 lat i wciąż się plącze pod nogami.
    To czasem męczące ;)
    Całusy letnią porą, Antoneto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To gdzieś 18 lat człowieka?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A my mamy Kulkę, która biega sobie z dziećmi po ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń