26 sie 2014

Jak ten czas szybko leci, kończą się wakacje

Jak ten czas szybko leci. Kolejny rok szkolny już za pasem, a niedawno było jego zakończenie. Pamiętam jakby to było wczoraj.  Dzieciaki po zakończeniu przyszły ze świadectwem w garści ( te starsze). Muszę przyznać, że wnuki mam bardzo zdolne. A co? Chyba mogę się pochwalić. Miały świadectwa z czerwonym paskiem. A i przedszkolaki przyniosły dyplomiki…….

Wakacje przeleciały nam szybciutko. Zaliczyłam z wnukami kilka małych wycieczek. Było u mnie gwarno i wesoło. A od poniedziałku?......... Trójka moich urwisów rozpoczyna I klasę. 

 „ Koniec wakacji” 




  • 007.gif


Czas pożegnać się z górami


morzem lasem jeziorami


bo już szkoła do drzwi puka


koniec zabaw jest nauka


 


choć słoneczko jeszcze świeci


nie ma rady przecież wiecie


trza rozpocząć edukację


bo skończyły się wakacje

12 komentarzy:

  1. Oj bardzo szybko ten czas leci! Już czuć w powietrzu jesień...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiersz! I życzę z całego serca powodzenia w szkole Twoim dzieciaczkom- wnuczkom.Pozdrawiam Cię gorąco. Lato poszło sobie....szkoda....ech, mam nadzieję, że jeszcze będzie trochę ciepełka.Ja już nie martwię się wrześniem...ale mi przypomniałaś, jak czwórkę co roku wyprawiałam do szkoły...te zakupy sierpniowe i szkołę

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, przeleciały te wakacje, przeleciały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj właśnie tłumaczyłam koleżance, która opłakiwała koniec wakacji, że już za rok następne. :D Ta przerwa jest po to, żebyśmy mogli lato, wakacje i urlop docenić. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dzisiaj wybitnie jesienny deszcz. Wiatr wieje. Cały dzień pada deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jeszcze mam nadzieję na ciepełko :)
    Koniec wakacji- będzie mi brakowało dzieciaków :)
    Te czasy kiedy nasze dzieciaki chodziły do szkoły, niestety nie wrócą :( A szkoda.............

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, ten czas tak leci, że ani się dobrze nie obejrzymy, a już będą kolejne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale te wakacje to jakoś tak zdecydowanie przeleciały za szybko :( No i na dodatek w sierpniu pogoda nas nie rozpieszczała:(
    To powodzenia dla pierwszoklasistów :) a dla ich rodziców mnóstwo cierpliwości :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cierpliwość zapewne bedzie potrzebna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanych wnuków :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :)
    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń