14 paź 2013

Święta Jadwiga Śląska to Patronka wielu parafii

„ Święta Jadwigo Śląska”






 

Pana Boga ukochałaś

nade  wszystko  na świecie

całe swe serce Mu oddałaś

już jako małe dziecię

 

bogactwa miałaś wiele

lecz Ty bardzo skromnie żyłaś

pokuty sobie zadawałaś

mało jadłaś pościłaś

 

Twe  miłosierne serce

biednych darzyło miłością

pomagałaś bezdomnym chorym

z przeogromną czułością

 

teraz jesteś w niebie

spoglądasz na nas z góry

swą wielką miłością roztapiasz

skostniałych serc grube mury

 

prosimy Cię kochaj nas

wspieraj w bólu cierpieniu

daj ulgę w ciężkiej chorobie

prowadź drogą ku zbawieniu

4 komentarze:

  1. Mnie najbardziej zawsze poruszała historia Bernadetki z Lourdes. Pamiętasz zapewne tę, której po wielokroć objawiła się Matka Boża i którą uznano za błogosławioną, a następnie świętą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie tej świętej tak mnie zawsze fascynowało, że książkę " Pieśń o Bernadette" czytałam wielokrotnie. Teraz chętnie znowu bym ja przeczytała.
    Święta Jadwiga to akurat Patronka mojej parafii i z tego tytułu zainteresowałam się jej życiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz :) A moja córka ostatnio do szkoły, na lekcję Religii, potrzebowała życiorys Św. Jadwigi.

    Pozdrawiam
    Mamcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Życiorys Św. Jadwigi można znaleźć na mojej stronie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń