10 paź 2013

Malutki kotek

„ Malutki kotek ”


Kici kici chodź koteczku

kici kici dam ci mleczko

pełną miskę mleczka dam

dobre słodkie mleczko mam

 

chodź tu do mnie mój malutki

chodź tu do mnie mój słodziutki

usiądź przy mnie tutaj blisko

odpuść dzisiaj małym myszkom

 

wypij mleczka miskę całą

by ci w brzuszku nie burczało

pośpij sobie słodko błogo

zostaw myszki pod podłogą

 

kici kici dobry kotek

choć na myszki ma ochotę

poharcować im pozwala

po cichutku się oddala



 


 

zawinąwszy się w kłębuszek

uśnie szybko kot maluszek

będzie sobie długo spał

mały kotek miau miau miau

 

Antoneta

12 komentarzy:

  1. WIerszyk super! Kociaczek na zdjęciu też uroczy.
    Ale ja niestety, nie znoszę kotów. Moje dzieci zawsze mówią, że jak będą mieszkały już w swoich domach, to sobie kupią kotka. Proszę bardzo :) wtedy niech sobie robią co chcą ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, ale szczęśliwy jest ten Twój koteczek! Musisz moje kotki zaprosićdo siebie- bo są trochę głodne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu mężowi to się marzy Kot Maine Coon!
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma problemu, mleka u mnie pod dostatkiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wierszyk!
    Od razu przypomniał mi się Mruczuś, którego miałam jako młoda dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć kotów nie lubię, (bo jestem psiarą i to wielką), to wiersz jak zwykle u Ciebie, przypadł mi do gustu :) A odnośnie do mleka, to jeśli już mleko się w wierszu pojawia, to mam ochotę na mleko i pędzę po jakąś szklankę i prosto do lodówki. Zapraszam do siebie na post o moich studniówkowych dylematach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wierszyk o kotku. Chwyta za serce. Kocham kotki, ale już ich nie mam, bo córka od paru lat ma uczulenie na wszelkei sierści, a miałam dawniej po kilka w domku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No, kotki są cudowne. Maja takie milusie futerko- do przytulania.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu są zdania podzielone- jedni wola pieski inni kotki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotki to takie milutkie "Mruczusie"

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś czuję, że ten wierszyk zostanie przeze mnie wykorzystany... Przymierzam się do zrobienia urodzinowego prezentu w postaci kota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję,że solenizant lubi koty!

    OdpowiedzUsuń