13 lut 2015

Walentynki z przymrużeniem oka

 



Człapie kaczor

człap człap człap

z parasola woda kapie

kap kap kap

on się nie przejmuje

w kapeluszu

pełen animuszu

boso paraduje

co tam deszcz

co tam woda

dla kaczora

to nie przeszkoda

człapie dalej

człap człap człap

oj fajtłapa

do kałuży wpadł

ale się nie przejmuje

w kapeluszu

pełen animuszu

dalej paraduje

 

dokąd zmierza?

do swej ukochanej

słodkiego całusa

dziś od niej dostanie

bo dziś Walentynki

dzień zakochanych

a on na zabój

zakochany  w swej pani

co tam deszcz

co tam woda

dla kaczora

to nie przeszkoda 


 /ilustracje z internetu/

22 komentarze:

  1. Walentynki powinny być traktowane z przymrużeniem oka bo miłość jest ślepa :D hehe
    pozdrawiam
    http://brzeczyszczykiewicz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu od męża dostałam na dzień zakochanych oprócz kwiatków parę ceramicznych kaczek, które bardzo mi się podobały : panią kaczkę, niską i zgrabną, i wyższego od niej, potężnej postury, pana kaczora. Stąd mój pseudonim. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, miłość jest ślepa, ale przyznać trzeba, że pomimo tego bardzo duuuuuuuuuuuużo związków jest udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej teraz wiem skąd Twój pseudonim :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo z przymrużeniem oka należy traktować ten dzień :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo nie tolerowałam obcych świąt, ale doszłam do wniosku po latach, a niech se będzie skoro niesie ludziom radość :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, wesoły wiersz w sam raz dla zakochanych. Co tam deszcz, kiedy w sercu gorąco, a wybranka czeka i to w takim dniu. Ważne żeby mieć osoby, które można darzyć uczuciem i obdarować walentynką. Choć Walentynki przyszły do nas z Ameryki i tak wszyscy powinniśmy je obchodzić, bo to jedno z milszych świąt.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wierszyk. Na walentynki w sam raz ;) Walentynki powinny być dniem wesołym, i spędzonym na wspólnej zabawie, bez jakiś cudów.. Bo każdy dzień powinien być pełen miłości i romantyzmu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To fakt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już jakoś przywykłam do tego święta. A wnuki w tym dniu maja radochę. Już rysują laurki dla swoich miłości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochani mają ten dzień dla siebie. Niech się nim cieszą, sprawiają niespodzianki :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację Walentynki to wesołe święto. Miłość jest przecież cudowna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaczor kaczce, kogut kurze serenadę wyśpiewuje.
    Nawet indyk głos zabiera i o swej miłości śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś będą uściski, całusy, prezenty.
    Cieszyć się będzie Święty Walenty.

    OdpowiedzUsuń
  15. :):) a ja napisałem Walentynkę o liskach. Dziękuję za uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten Twój wiersz Romanie. Pełen humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to muszę Ci powiedzieć, że ja tego kaczora i jego ukochaną widziałam wczoraj w parku. :D I nawet cyknęłam im fotki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja myślałam, że spotkają się w bardziej ustronnym miejscu. A oni tak publicznie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Antoneto, czyżbyś sobie zrobiła ferie od pisania...? ;)
    Gdzie tam Walentynki....


    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pochłonięta jestem opieką nad Matką :( a dyżurować trzeba non stop ( włącznie z nocami)!

    Pozdrawiam cieplutko :)

    P.S. Dobrze, że małżonek sprezentował mi laptopa, bo przynajmniej mam łączność ze światem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Antoneto i ja tęsknię, ale rozumiem doskonale.

    Pozdrawiam serdecznie i siły życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też tęskno, smutno i czuję bezsilność :(

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń