1 sty 2015

Wkroczył o północy i wszystkich zauroczył

Witam  serdecznie w  Nowym  2015 Roku  :-)

 

"Nowy Rok"




  • 040.gif


Młody,

pełen werwy,

elegancko ubrany,

dystyngowany,

równo o północy

wkroczył.

Od pierwszej chwili

wszystkich zauroczył.

Tłumy się rozstąpiły,

długi szpaler zrobiły.

Na jego końcu

staruszek.

Samotny,

zgarbiony,

w mizernej kapocie,

z laską w dłoni.

Skrzyżowawszy wzrok z młodym,

po cichutku odchodzi.

Nikt go nie zatrzymuje.

Tłum,

młodym zaintrygowany,

na jego cześć wiwatuje.

Choć nic o nim nie wie,

wznosi peany.

Szampan się leje.

Niebo iskrzy od fajerwerków.

Tańce.

Śpiewy.

Feta wielka.

Istne szaleństwo.

Co młody obiecał,

że taką radość wznieca?

Czy znudzenie starym,

powoduje takie fanfary?

 

Nowy Rok

16 komentarzy:

  1. Witamy Nowy Roczku. Bądź dla nas łaskawy wszystkich. Daj zdrówko i troszkę pieniążków. Daj szczęście naszym bliskim i dużo miłości i uśmiechu, a politykom więcej mądrości i roztropności. Pliss :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieję, że wysłucha naszych próśb i będzie dla nas łaskawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w Nowym Roku. Oby nie był gorszy od poprzedniego, to będzie OK!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Do mnie przyjechał na białym koniu z oszrononym wąsem,
    Powitałam go serdeczie, dałam szampana i już jest mój. Mam nadzieję, że będzie miły do końca swoich dni.
    Oby i Tobie nie sprawił zawodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bądźmy optymistami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystkim nam przyniesie szczęście.
    Nie zawiedzie nas :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. -- i ja witam i pozdrawiam noworocznie... oby tego optymizmu, jaki wokół siebie roztacza starczyło Mu do końca, czyli do 31grudnia 3015r.
    -- pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym, aby ten Nowy Rok 2015 był lepszy niż poprzedni.
    A jaki będzie i ile przyniesie nam niespodzianek - zobaczymy.

    Szczęśliwego Nowego Roku Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, oby tak dotrwać do końca. Ale już sam fakt , że na świecie pojawi się nowe dzieciątko, wystarczy.
    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze mówiąc, to rok 2014 u mnie też nie wypada najlepiej. Aż się boję Nowego Roku. Oby był lepszy.

    Szczęśliwego, obfitującego w same dobre wydarzenia Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejmy nadzieję, że będzie dobry, choć chwilowo na to nie wygląda. Zostałam bez lekarza rodzinnego i trochę mnie to przeraża. Ale liczę, że sytuacja się unormuje. Pozdrawiam, życząc wszystkiego najlepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. by życzenia sie spełniły,
    każdy dzis był bardzo miły
    zdrowie, szczęście szło w duecie
    te życzenia tu znajdziecie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle jesteś na topie :)
    Skąd w Tobie tyle pomysłów na te wiersze....?


    Dobrego roku dla Ciebie i rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tymi lekarzami, to rzeczywiście afera. Zresztą jak zawsze na początku roku. Wszystkiego dobrego . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że ten rok będzie obfitował wyłącznie w same dobre wydarzenia. Tego życzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wierzę, że to będzie cudowny rok dla nas wszystkich. A pomysły............. mam przyjaciółkę.......Wenę oczywiście , ha, ha, ha :)

    OdpowiedzUsuń