19 gru 2014

Podczas świąt karp króluje na naszych stołach

„Wigilijny karp”


karp-banner-750x310[1]


Święta tuż, tuż.


trzeba karpia kupić już.


On na naszych stołach króluje,


pod różną postacią się go serwuje.


Karp w galarecie?


Musi być przecie!


Karp z pieczarkami zapiekany?


Często jest podawany.


Karp w jarzynkach?


Jest lepszy niż szynka.


Po grecku karp?


Miliony jest wart.


Karp smażony?


Obowiązkowo jest jedzony.


Jeszcze karp w octowej zalewie.


Czy jest dobry nie wiem?


Karp w śmietanie?


Też dobre danie.


 

10 komentarzy:

  1. Lubię karpia lecz żywego
    więc do wody wpuszczę jego.
    Innych potraw jest bez liku
    wiec nie będzie o to krzyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie są u nas zwyczaje,
    że na Wieczerzę karpia sie podaje.
    Ja tego nie zmienię,
    na inną potrawę go nie zamienię.
    Po to w stawach jest hodowany,
    by na stół był podawany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Antoneto, a u mnie nikt karpia nie lubi
    i dlatego go u mnie nie ma od lat. ale
    są inne rybki.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście też karpia nie lubię, maluchy też nie. Dlatego na moim stole nie tylko karp króluje, ale również inne rybki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam karpia. Jem go przez całe święta i nic innego :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tradycyjnie będzie karp, ale inne rybki również.

    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż też zajada się karpiem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też karp musi być :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim domu karpia jem tylko ja. Najbliżsi uznają ryby filetowane, koniecznie mrożone( mintaj, dorsz i inne), bo tu mają gwarancję, że nie trafią na żadną ość. Ja to szanuję i podaję to co lubią i zjedzą z przyjemnością. Wiersz bardzo aktualny.
    Pozdrawiam Antoneto ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiersz? Układałam menu wigilijne i tak wpadł mi niespodziewanie do głowy :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń