2 gru 2014

Już czas na świąteczne prezenty

„Świąteczne prezenty”


 



 


Zbliżają się święta


czas pomyśleć o prezentach


i to już


gdy w sklepach jest luz


nie czekajmy na ostatnią chwilę


kiedy tłumów jest tyle


co śledzi w beczkach


że z trudem przeciśnie się szpileczka


teraz można wybierać


przebierać


a potem?


potem czekają nas kłopoty


kupujemy nie to co chcemy


lecz co dostaniemy


zdarza się że zamiast apaszki


kupimy czapkę z daszkiem


zamiast modnej szmizjerki


wełniane kamizelki


zamiast wymarzonych kolczyków


komplet talerzyków


 tak mogę wymieniać


i to żadna ściema


ja sama zamiast torby ze skóry


kupiłam nocną koszulę


a czy wam się tak nie przydarzyło


że tego czego szukaliście nie było?


no więc do roboty


koniec leniuchowania


idziemy na zakupy!


 

14 komentarzy:

  1. Masz rację Antoneto. Dzięki za przypomnienie, bo ja w lesie bujam jeszcze. Muszę podzwonić do córek, co dla wnuków kupić. Letę :) ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam lepszy sposób. Jako,że brakuje mi czasu, dałam kasę dzieciom, by pokupiły prezenty. Ha, ha, ha :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,
    to prawda, że już najwyższy czas nadszedł, aby kupować prezenty pod choinkę.
    Ja już od dłuższego czasu podobnie jak Ty daję pieniążki i dzieci kupują to co im się podoba.
    Myślę, że tak jest lepiej, bo czasami prezent mógłby być nietrafiony...

    Miłego Dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myslę, że to najlepszy sposób, a i my nie musimy się tak nabiegać po sklepach.

    Spokojnego Wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja Antoneto. Już czas na zakupy. Ja już szukam niespodzianek dla dzieci.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mężowi i synowi kupuję prezenty, a córkom daję pieniądze, one najlepiej wiedzą co potrzebują. Potem wszystkie składamy pod choinką i po uroczystej kolacji obdarowuje nas nimi Święty Mikołaj ( młodsza córka w czerwonej czapeczce z góralską laską w rękach). Jest bardzo wesoło i uroczyście.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej wcześniej, bo potem rzeczywiście jest tłok w sklepach i wszystko poprzebierane.

    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u nas prezenty pod choinką zostawia Aniołek. Po wieczerrzy maluchy ( wnuki) idą umyć rączki, a w tym czasie szybko podkładamy prezenty.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byleby nie było to na zasadzie: "zastaw się, a postaw się", bo przecież Polak potrafi, prawda...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zalecam zakupy z umiarem :) na miarę swych możliwości. Nie zaciągamy kredytów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc prezentów od Świętego
    coś ładnego, coś miłego.
    Lista długa życzeń krocie
    On je wszystkie spełni w locie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że taki kochany ten nasz Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się pochwalę: prezenty dla dzieciaczków mam kupione :) dla męża też :) w tym roku właśnie wcześniej załatwiłam ten temat ;)
    Zostali mi jeszcze Rodzice - a to musi też być bardzo przemyślany prezent ;)
    No i może kupię sobie jakiś drobiazg? HIhihi., bo niestety znając życie, mąż nie pomyśli...:/

    OdpowiedzUsuń
  14. To dobrze, że masz prezenty, bo później jest tak jak napisałam. Myślę, że Rodzice ucieszą się z małego drobiazgu. A i o sobie pomyśl.
    Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń