19 wrz 2014

Wesela sypią się jak z rękawa

Ja znowu jutro się bawię.


Miłego weekendu wszystkim życzę  :-)

wesele Basi (500 x 333)

On i ona


młodzi oboje


postanowili


żyć we dwoje


by iść razem


wspólną drogą


złożą przysięgę


przed Bogiem


zaprosili


sporo gości


chcąc podzielić się


radością


będą druhny


drużbowie


matka chrzestna


wujkowie


babcia dziadek


nie zabraknie ciotek


kuzynostwa


no i oczywiście plotek


panna młoda


cała w bieli


ze swym lubym


będzie się weselić


będzie muzyka


będą tany


tango oberek


no i odbijany


będzie zabawa


do białego rana


oj dana dana


do białego rana


i ja będę się tam bawiła


jadła


szampana piła

12 komentarzy:

  1. Baw się Aniu.
    Tańcz, pląsaj i śpiewaj do białego rana.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, taki mam zamiar :) I to aż 2 dni!
    Spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze Aniu:)Pozdrawiam serdecznie! Do usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Preferuję wesela, bo to jest piękna chwila dla młodych i rodziców, nie mówiąc o gościach. To nic, że kasy trochę to kosztuje, ale to jest moment na całe życie, a więc baw sie dobrze rybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar dobrze się bawić. W końcu wychodzi za mąż moja chrześniaczka :) Do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest początek nowego życia, który na zawsze pozostanie w pamięci:) Poszalejemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden dzień bałaganu i całe życie bal... od Tatr do Fal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że impreza była udana. :) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że się dobrze wybawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że wesele się udało :) A taki dzień to pamięta się całe życie :)
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bawię się w tę sobotę :) Mam nadzieję, że wszystko się udało a Młodym życzę dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    Mam nadzieję, że wesele można zaliczyć do jak najbardziej udanych :) Jeśli nogi od tańczenia bolą do dziś to na pewno zabawa była przednia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń