17 wrz 2014

Cud istnienia- dar życia

„ Cud istnienia”


 


Jestem cudem!


Cudem istnienia.


Ja żyję.


Choć maleńka jak laleczka,


to moje serduszko bije.


cud istnienia wyraźny (300 x 163) 


 


Słyszysz Mamo?


Czujesz?


Mieszkam pod twym sercem.


Ze szczęścia wariuję.


Czuję się jak maleńka łódeczka


wśród wód oceanu .


Nieustannie pływam.


Jestem szczęśliwa.


Rosnę.


Wciąż rosnę.


Będę tak rosła aż do wiosny.


Zobaczysz Mamo, czas zleci.


Za parę miesięcy


powitasz mnie na świecie.


Słyszę bicie twego serca.


Kołysze mnie do snu.


Jestem szczęśliwa.


Szczęśliwa, że żyję,


że moje serduszko bije.


Że mam nosek,


uszka, oczka, usteczka.


Ach, zobaczysz Mamo,


 śliczna ze mnie dzieweczka.


Mam rączki,


nóżki,


maleńkie paluszki.


Wszystko  maleńkie,


delikatne.


Jestem mała,


ale stale rosnę,


tyję,


bo jem i piję.


Jestem szczęśliwa,


szczęśliwa, że żyję.


Maleńka?


Nie szkodzi.


Ja urosnę.


Zobaczysz Mamo.


Zobaczysz na wiosnę.


Wtedy na świat się wydostanę,


by przywitać ciebie, moją mamę.


Weźmiesz mnie w swe ramiona.


Utulisz, ucałujesz,


za dar życia, podziękujesz.


cud dziecko (300 x 200)




Więcej moich wierszy można zobaczyć tutaj

25 komentarzy:

  1. Powstały z miłości mały cud istnienia
    część mnie i część ciebie
    plus nasze pragnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Wiersz czy przemyślenia? małej istotki - pięknie opisane.
    A narodziny to CUD! Jestem tą szczęściarą, która tego cudu doświadczyła 4 razy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ja się wzruszyłam. Jeśli któraś młoda mamusia ma wątpliwości- niech posłycha tego głosu cudu i miłości.
    Pozdrawiam serdecznie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tekst. Widać, że włożyłaś w niego wiele miłości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu wzruszająco i pięknie.
    Widać, że kochasz, że czujesz, że wielbisz,
    że każde dziecię na świecie miłujesz.

    Miłego Dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, cud z miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem tą szczęściarą, która ma 5 cudów. Życzę Ci, by te CUDY była Twoją radością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham dzieci tak bardzo, że potrafię się w nie wczuć. A macierzyństwo, to dla mnie prawdziwy cud :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci, to miłość mego życia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci mam dorosłe, teraz cieszę się jak rodzą się moje wnuki. Cudownie być Matką i nosić dziecko pod sercem.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Antoneto, a dziś w mediach, że zwyrodnialec gwałcił 8 miesięczne niemowle i wiesz co? Jestem zdruzgotana. Jak można!
    Mimo wszystko życie toczy się dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. To rzeczywiście zwyrodnialec :( Aż przykro to słuchać :(
    Niestety nie każde dziecko jest wyczekiwane i kochane. Smutne to :(

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda - cud istnienia.
    http://ohmama.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie, że życie to cud :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden z najpiękniejszych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A niektórzy zapominają, żę dziecko to jest cud :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I to jest najgorsze. Niektórzy traktują dziecko jak niepotrzebną rzecz, którą można wyrzucić. Płakać się chce :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny wierszyk dla małych skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyżby nowy cud miał się na świecie pojawić w Waszej rodzince?
    Całusy ogromniaste, Antoneto :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Macierzyństwo to cud istnienia. Zaczyna się od pragnienia serca i kończy się miłością płynącą prosto z serca.
    Cudownie to napisałaś.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż się wzruszyłam czytając to :-) . Piękny wierszyk. Szkoda, że ja nie będę dziękować...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Może jednak ?
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie stale się tyle dzieje. Wesela, narodziny, chrzciny. Po prostu mam liczna rodzinę.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To właśnie te CUDY :)

    OdpowiedzUsuń