8 cze 2014

Prowadź mnie Duchu Święty


Jam do drogi gotowa


Ty Duchu Święty prowadź


prowadź wiedzy oceanem


odkryj przede mną nieznane


wskaż ścieżkę którą płynąć


by właściwej drogi nie ominąć


by mnie głębia oceanu nie pochłonęła


bym  bezpiecznie do portu dopłynęła


zapewne długa to droga


ale wierzę że mi się uda


całkowicie Ci zaufam


cierpliwie  wysłucham


słuchając  wskazówek wielu


niechybnie dopłynę do celu


a tam czeka wspaniała nagroda


życie wieczne w niebiańskich ogrodach

6 komentarzy:

  1. Bardzo refleksyjnie dzisiaj :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedziela Zesłania Ducha Świętego, więc tak mnie jakoś naszło.
    Dziękuje za pozdrowienia i życzę spokojnej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mnie poprowadź swoją dogą.
    Złe rzeczy zdarzyć się nie mogą
    gdy jesteś blisko. Panie. Panie.
    Niech twoja wola dziś się stanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo na czasie , udany wiersz

    OdpowiedzUsuń
  5. O to chodziło, żeby był na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam cały wiersz- piękny :)

    OdpowiedzUsuń