13 cze 2014

Jestem barwnym motylem

Barwny motyl (300 x 314)

 

 

Jestem barwnym motylem


latam posród wonnych kwiatów


spijam z nich słodki nektar


tak co dzień przez całe lato


 


zasypiam na płatkach róży


otulony ich aksamitem


śnię o niebieskich migdałach


w blasku księżyca nikłym


 


obudzony koguta pianiem


w rannej rosie się myję


zjadam solidne śniadanie


jak lekkoduch sobie żyję


 


lecąc z kwiatka na kwiatek


roznoszę kwiatowy pyłek


dla mnie to świetna zabawa


a przy tym pożytku tyle


 

15 komentarzy:

  1. Lubię kolorowe motyle
    i to na razie będzie tyle :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas chce być motylem...chociaż na chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, te motyle,
    latem lata ich tyle!
    Każdy piękny, kolorowy,
    prawdziwie bajkowy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, motylkiem być...
    marzenie me,
    słodki nektar pić,
    każdy przecież chce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być takim motylkiem. Latać wysoko, nie martwić sie o nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja motylem byłam :) ale utyłam :(

    A wierszyk śliczny!

    Miłego, spokojnego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dzisiaj nie czuję się jak motyl, bo przez wczorajszy mecz zaburzył mi się rytm dnia i jestem nieprzytomna. Mam nadzieję, że po południu wróci przytomność umysłu. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc motylem znowu będziesz
    jak się kilogramów pozbędziesz :)
    Dużo słoneczka na weekend życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej nie, bo motylki nie żyją długo :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, zagorzały kibic z Ciebie od urodzenia :) To teraz będziesz miała pole do działania. Zaczęło się .........kibicowanie :)
    Wzajemnie miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworzony z pyłku , promieni słońca
    tańczy na wietrze i kwiaty trąca.
    Cieszy się życiem, raduje oczy.
    Wysłannik nieba motylek złoty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Motyl zamienił się teraz w trzmiela.
    Było nie było nadal miód zbiera.
    Nadal jest piękny i wyjątkowy
    Coż ze jest cięższy? Ważne ze zdrowy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życie motyla czasami musi być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowie to rzecz dużej wagi.
    Przyznanie się do przytycia,
    wymaga wielkiej odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że niektóre motyle żyją bardzo krótko :)

    OdpowiedzUsuń