29 cze 2014

Odpoczynku czas, czyli wakacje

Jak ten czas szybko leci. Kolejny rok szkolny się zakończył. Ja wprawdzie dzieci mam dorosłe, ale moje wnuki mają wakacje i ja się nimi w tym czasie opiekuję. Fajnie by było całymi dniami wygrzewać się na słonku. Piaskownica i trampolina czekają.  Basen niestety przedziurawił się w ubiegłym roku. Nie nadaje się już do niczego, ale od czego są sklepy? Oby pogoda dopisała. Zapewne przeżyjemy sporo wspaniałych przygód, które być może podobnie jak w ubiegłym roku znajdą się w moich opowiadaniach.

wakacje


Zadźwięczał ostatni dzwonek,


odpoczynku nadszedł czas.


Rozpoczęły się kolnie,


wzywają góry, morze, las.


 


Do zwiedzania jest wiele.


Polska jest pięknym krajem.


Właśnie podczas wakacji


jego uroki się poznaje.


 

 


 


 


Choć pogoda zamówiona,


nie zawsze słonko świeci.


W czasie deszczowej aury,


w domu czas spędzają dzieci.


 


Jest wesoło, jest zabawa,


wakacje to fajna sprawa.


Mogą trwać dziesięć miesięcy,


a nawet jeszcze więcej.


 

 

 

 

16 komentarzy:

  1. Oj wnuki potrzebują wiele zainteresowania. Siły życzę Antoneto, dzielna Babciu :) Czekam na sprawozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wielu przygód i przyjemnej zabawy dla Ciebie i dla wnuków. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas od rana leje, siedzimy więc w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, będzie wesoło jak zawsze. Tyle dzieciaków potrafi narobić trochę hałasu :) Szkoda tylko, że dzisiaj leje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To zyczę udanych wakacji z wnukami i czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje to idealny czas, by odreagować cały rok i zebrać czas na kolejne wyzwania. Niestety pogoda narazie nie rozpieszcza, ale miejmy nadzieję, że to się wkrótce zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja co prawda wakacje mam już od dłuższego czasu, ale dopiero w piątek po wynikach matur odetchnęłam... Oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie tez życzę miłego spędzenia czasu z dziećmi. Oby nam wszystkim świeciło słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, wakacje to czas relaksu i naładowania akumulatorów na nowy rok szkolny. Mam nadzieję, że słoneczko wkrótce zaświeci i szybko się doładujemy Lepiej przebywać na powietrzu, niźi kisić się w domu…….

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam informację z wynikami - gratuluję :)
    Coś u nas leje od samego rana :( ale .......gdzie tam do końca wakacji. Musi przecież zaświecić słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielu przygód i zabawy z kochanymi wnukami życzę Ci Aniu.
    Moje też będę u siebie gościła na wakacjach.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również życzę Ci miłych wakacji z wnukami.
    Jestem pewna,że zainspirują Cię do napisania wierszy :)

    Pozdrawiam gorąco
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje - szkoda, że rodzice ich nie mają ;)
    Ale żeby chociaż dzieciaczki miały ładną pogodę, bo póki co jest paskudnie :(
    A Tobie Antoneto wiele sił życzę i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jakiś urlopik też chyba będzie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urlopik będzie, tylko oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No chyba słoneczko przywędruje do nas :)

    OdpowiedzUsuń