6 sty 2014

Gdzie ta zima

 „Gdzie ta zima?”


 


 


Spóźnia się zima


czekają na nią dzieci


a jej wciąż nie ma i nie ma


pewnie zaspała


bo ostatnio nocami


z jesienią figlowała


teraz wypoczywa leży


zamiast pracować


mrozić i śnieżyć 


kto skarci zimę


kto rozsypie


puchową pierzynę


kto rzeki skuje lodem


bo nie zima


ona polubiła wygodę


tak być nie może


mróz i śnieg


powinien być o tej porze


a nadal jesień króluje


nie chce odejść


miejsce zimy zajmuje


zima się na to godzi


choć  przyrodzie to nie sprzyja


przeciwnie- szkodzi


 

9 komentarzy:

  1. A ja się nie pogniewam jak zima w ogóle nie przyjdzie ;)

    P.S. Doszła już paczka? Bo do Magdy z blog-kobiety przyszła już dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też taka zima odpowiada, ale niestety cierpi na tym przyroda.
    P.S. Jeszcze nie doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz dotarła paczka :)
    Wielkie dzięki.
    Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie, proszę, nie szukajmy zimy! kto nie szuka, ten nie znajduje! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie szukam, ale wnuki tak :)
    Mi taka zima odpowiada. Lepiej się jeździ samochodem, nie trzeba odśnieżać, mniej idzie opału. Same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim witam wszystkich w Nowym 2014 Roku! Życzę wszystkiego dobrego i pozytywnego nastawienia do świata i ludzi :)

    A zimy nie szukajmy ;) Jest dobrze, tak, jak jest. Chociaż z drugiej strony, jak ma być potem mroźnie w marcu i kwietniu, to lepiej żeby ta zima przyszła teraz - wymroziła co ma wymrozić i sobie poszła.

    Miłego i słonecznego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również gorąco witam i życzę pomyślności w tym Nowym 2014 Roku dla całej rodzinki:)
    Lepiej dla przyrody, by zima była teraz,a nie w marcu czy kwietniu.
    Pozdrawiam cieplutko :

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie za zimą nie tęskno
    W ogródku jakoś wiosennie
    Bazie się pokazały, stokrotki kwitną, trawa zielenieje.
    A co to będzie, jak nagle mróz się pokaże?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli o mnie chodzi, to też taka pogoda mi odpowiada. Niestety ucierpi na tym przyroda, bo,że mróz do nas zawita jest więcej niż pewne.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń