3 mar 2014

W karnawale lale urządziły bal

 „ Bal lalek”

 

To jest bal

bal nad bale

tańczy na nim tysiąc lalek

 

gra muzyka

gra od rana

tańczą lale dana dana

 

dana dana

hop hop hop

to co robią to jest szok

 

wielkie show

zabawa

otrzymują gromkie brawa

 

bal nad bale

zabawa na sto dwa

orkiestra ciągle gra

 

gra wesoło

gra kankana

tańczą lale dana dana

 

dana dana

hop hop hop

to co robią to jest szok

 

 

  

nóżki w górę

nóżki w dół

pełen obrót potem pół

 

w prawo w lewo

w lewo w prawo

nóżką lewą potem prawą

 

jeden obrót

drugi trzeci

pot z nich ciurkiem leci

 

tańczą lale

wirują

aż się kurzy tak tańcują

 

kiedy skończą

któż to wie

każda ciągle tańczyć chce 

 

8 komentarzy:

  1. Ojej, jaki śliczny, rytmiczny wiersz! taki muzykalny wręcz:) Bomba! Bardzo przyjemnie się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie się czyta, tak hop! hop! hop! Aż bym potańczyła z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to hop! Nogi w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A na rysunku na różowym tle tańczą tancerki całe w złocie, tańczą kankana w pięknych strojach. Jaki wesoły wiersz, niemal piosenka ,aż słychać muzykę do kankana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedzam Cię również. Nawet byłam dzisiaj. Czytałam wierszyk o biedroneczkach- fajny:)
    Widzę,że znalazłaś mnie na mojej stronie. Cieszę się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te baletnice to dzieło mojej Juleczki :)

    OdpowiedzUsuń