7 mar 2014

Lubię być adorowana, rozpieszczana

Kolorowy bukiet

Nie wiem jak wy


ale ja moje miłe panie


lubię czasami dostać


do łóżka śniadanie


lubię być rozpieszczana


adorowana


 


bez okazji dostawać kwiaty


drobny prezencik


czekoladki


miły komplemencik


bo ja lubię być adorowana


rozpieszczana


 


choć od komplementów pąsowieję


od głowy do stóp


to co dzień choć jeden


komplement być by mógł


bo ja lubię być adorowana


rozpieszczana


 


a w dniu święta Kobiet


chcę się czuć jak królowa


a że kocham kwiaty


ich dostawa jest obowiązkowa


bo ja lubię być adorowana


rozpieszczana


 

Więcej moich wierszy TUTAJ

12 komentarzy:

  1. To prawda, komplementy są szalenie miłe, oczywiście pod warunkiem, że są one szczere i rzeczywiste, bo jak mi ktoś powie, że pięknie wyglądam, a ja mam wory pod oczami po nieprzespanej nocy, to śmierć na miejscu :D

    Pozdrówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko te szczere i prawdziwe są miłe sercu:)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm....zapewne mąż Cię porozpieszcza jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liczę na to:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja też bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach kwiatów już roznosi się na cały dom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. -- tak niewiele nam potrzeba, a panom wciąż wydaje się , że za dużo wymagamy... ech...

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda kobieta tego pragnie, tylko nie każda to dostaje. Uwielbiam męskie adoracje, chociaż już teraz mniej chętnych do takich gestów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście, niewiele nam trzeba, byśmy czuły się jak królowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda uwielbia, ale nie każda się do tego przyznaje.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo Kobiety powinny być adorowane przez 365 dni w roku :) A może nie? Może by nam to obrzydło? ;)
    Ale 8 marca to wyjątkowo wyjątkowy dzień i panowie powinni o nas szczególnie myśleć :) Mój mężczyzna pomyślał :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro On pomyślał, to dzisiaj Ty musisz pomyśleć o NIM :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń