1 gru 2013

Święty Mikołaj rozdaje prezenty

„ Święty Mikołaj rozdaje prezenty”


 


Każdego roku


od dziesiątków lat


Święty Mikołaj szóstego grudnia


przemierza cały świat


tego właśnie dnia


rozdaje prezenty


ten nasz ukochany


Mikołaj Święty


 dar od boga mikołaj (250 x 310)


obdarowuje nimi


maluchy i starszaki


każdy dostaje prezent


i to nie byle jaki


Franuś  samochodzik


o który prosił


na widok klocków lego


śmieją się oczka Zosi


Mała Marzenka


wózek dla laki chciała


i taki właśnie


od Mikołaja dostała


Kubuś chciał dużego robota


i dostał takiego


Gosia złotowłosą laleczkę


i kotka pluszowego


prośby spełnione


każdy swój prezent ma


to ukochany Święty


każdemu coś dał


szczęśliwe dzieci


z wypiekami na twarzach


taki scenariusz


co rok się powtarza


a potem Święty Mikołaj


z nieba zerka


jego serce


przepełnia radość wielka


 

więcej wierszy TUTAJ

8 komentarzy:

  1. -- a wiesz, że do mnie do tej pory przychodzi Święty Mikołaj.,może nie jestem aż tak niegrzeczną dziewczynką, choć już baaaardzo baaardzo dorosłą...
    -- pozdrawiam ciepluteńko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie dzieci grzeczniutkie i nikt rózgi nie dostał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..bo święty Mikołaj kocha zarówno dorosłych jak i dzieci :) Mój Święty też zawsze o mnie pamięta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja znam tylko grzeczne dzieci .......... hi hi hi :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, już nie mogę doczekać się, jak Mikołaj przyjdzie do mnie - przecież jestem taka grzeczna! :D Na pewno dostanę wspaniałe podarki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna,że Mikołaj przyjdzie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj był zawsze najbardziej wyczekiwaną przez dzieci postacią grudnia. Szkoda, że dzieciństwo trwa tak krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ten czas płynie za szybko :)

    OdpowiedzUsuń