17 mar 2015

Wyciągnięte z szuflady- Przyszła wiosna

„ Przyszła wiosna „


Przyszła wiosna (300 x 428)



Przyszła wiosna wiosenka

kolorowa jej sukienka

rozsypała kwiatuszki

obudziła leśne duszki

 

wesoła uśmiechnięta

przywitała ptaszęta

rozdała wszystkim podarki

z kolorowej czarki

 

obudziła zwierzęta

o każdym z nich pamięta

każde serdecznie wita

grzecznie o zdrowie pyta

 

łąki pięknie przyodziała

w zielone bujne trawy

radośnie zaśpiewała

zaprosiła do zabawy

 

wszyscy się cieszą

na zieloną łąkę spieszą

wonną wiosnę witają

w swe progi zapraszają

 

autor Antoneta   1987r.

 

12 komentarzy:

  1. Wszyscy wiosny czekają,
    a w weekend ma pokazać
    jeszcze pazury, ale już
    bliżej niż dalej.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno ma się ochłodzić. Szkoda. jest tak przyjemnie. Słoneczko świeci.

    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę, że wcześnie zaczynałaś pisanie wierszyków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyroda się już budzi i cieszy znowu oczy
    Bo to Wiosna, piękna pani, śmiało tutaj kroczy
    Ona tchnie życie, radość i siłę we wszystko
    Jest właśnie za oknem, o, popatrz, jak blisko

    :) :) :)

    Ps. Obrazek przedstawia wiosnę podobną do tej , jaką sama kiedyś malowałam, kiedy byłam dzieckiem. To chyba podprogowy przekaz tamtych czasów, który nam "wdrukowały" ówczesne panie nauczycielki . Miałam super miłą i ładną "panią" i dlatego dobrze wspominam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna droga Antoneto niesie nadzieję. Mówią, że jak człowiek chory ją poczuje, wraca do zdrowia. Wiosną budzi się życie i nadzieja. Pięknie opisałaś wiosnę w swoim wierszu Aniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przygoda z pisaniem rzeczywiście zaczęła się bardzo dawno. Niestety zaprzestałam pisanie na długi czas. Teraz, gdy mam więcej czasu znowu piszę, głownie wierszyki dla dzieci :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek rysowała moja dziewięcioletnia wnusia :)

    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosną piękniejszy wydaje się świat. Budzą się w nas nadzieje na lepsze jutro :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy wierszyk z Twoich dziecinnych lat, Antoneto.
    Niech ta wiosenka zawita i w Twoim serduchu, życzę Ci mniej zmartwień, bo ostatnio miałaś ich trochę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawne to dzieje, gdy ten wierszyk powstał. Jeszcze mam kilka takich w zanadrzu :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooooooo, ja się BARDZO z przyjścia wiosny cieszę!
    Zresztą jak co roku :)

    Serdeczności Antoneto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubię wiosnę :)

    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń