21 paź 2015

U mnie ziąb, deszcz i wiatr

 
Nutki

Zamknięte w kropelkach deszczu

Łkają cichutko

Wtóruje im wiatr

Szloch daleko się niesie

Jesień

Smętną melodię gra

Cała przyroda

Tonie we łzach

Zbłąkany listek

Wykonuje ostatni taniec

Wiruje

Z wiatrem swawoli

Po czym opada

Delikatnie

Powoli

Na dywan

Z liści utkany

Pokryty deszczu kropelkami

Uwolnione nutki

Akompaniują jesieni

Głośne słychać akordy

Deszczowa piosenka

W nutkach zaklęta

Mknie w dal

Nutki

Dźwięczą głośno

Wyraziście

W dźwiękach

Słychać szum

Deszcz

Wiatr

Plum

Kap

Chlap

Kap

Kap

 

 

/ilustracja z internetu/

14 komentarzy:

  1. Kapie jesień w Twym wierszu i ...za oknem też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszę ten deszcz . Kapie wprost na ma głowę ..........dachowe okno sprawia takie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wiersz, ale cicho, bo u mnie się przejaśnia właśnie.

    Dobrego humoru Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie od rana leje :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jesienny wiersz,
    ale u mnie świeci słońce i nie kapie.

    Miłego dnia Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie od rana deszczowa jesień :(

    Miłego popołudnia Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wzdycham do ciepła i lata. Jesienny smutek mnie oplata

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień depresję niesie. Nie można się jej poddać.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można rzec, że pogoda jest pod.... psem, choć mój kudłacz uwielbia, kiedy leje, wieje i sypie śniegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej pod kocyk i spać.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To wiersz o mnie, ponieważ jak słyszę szum, kapanie, jak poczuję zimno, to zamarzam i budzę się dopiero na wiosnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość z nas tak ma.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie Jesień taka, jak w Twoim wierszu.
    Ciekawe co słońce na to? :)
    Miłego dnia Aniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozpieszcza nas ta jesień. Słońce zastrajkowało i za chmurki się schowało.

    Miłego dnia Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń