28 kwi 2016

Międzynarodowy Dzień Tańca

dzień tańca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Walc” 
Posłuchaj kochanie

Ktoś gra na fortepianie

Słyszysz?

Cicho, ciii iii

To nasz walczyk

Nogi do tańca się rwą

Weź mnie w ramiona

Tańczyć chcę

Wirować jak szalona

Raz w lewo

Raz w prawo

Aż w głowie zakręci się

Leciutko na palcach

Zatańczę z tobą walca

Jak za dawnych lat

Wirowanie

Fallaway

Chasse

Co dalej?

Pamięć zawodzi

Kroki mieszają się

Nieważne

Tańczyć chcę

Unoszenie

Opadanie

Cudowny taniec

Weź mnie w ramiona

Wirować chcę

Aż zaszumi w głowie

Aż zakręci się

Tak, tak

Tak tańczyć chcę

Cicho, cii iii

Nie słyszę melodii

Nic nie słyszę

Cisza

Ktoś przestał grać

A ja w twych ramionach

Zawiedziona

Smakiem muszę obejść się

A ja tańczyć chcę

Wirować jak szalona

Aż w głowie zakręci się

walc1 (500 x 278)

 

/ilustracje z internetu/

8 komentarzy:

  1. Piękny Twój walc Aneczko.
    Aż nogi same rwą się do tańca.

    Miłego przetańczonego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie oddany klimat wspomnień młodzieńczych, ale można też samej powirować :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już niedługo zatańczę.Czekają mnie dwa wesela :)

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie stoi na przeszkodzie, by powirować i bez muzyki :)

    Pozdrawiam Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wspomnieniowy czas walca. Hm, to ten dawny świat, bo kto teraz umie walca tańczyć . Młodzi salsę, czyli argentyńsko-brazylijsko-kubańskie klimaty. Przypomniałaś mi młode lata. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspomnień czar, życzę wielu wspaniałych przetańczonych nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny walc. Już dawno nie tańczyłam, jakoś ten wiersz mi to uświadomił. ale może jeszcze nadarzy się okazja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie Aniu. W radio o tym mówiono. Pozdrawiam Aniu, miłej niedzieli. :) .

    OdpowiedzUsuń