11 kwi 2016

Czekoladowe słodkości- Dzień Czekolady

dzień czekolady



„Czekoladowe słodkości”

 

Czekoladowe słodkości

Urodziny dzisiaj mają

Więc imprezę urządzają

Przystrojone kokardkami

Otulone sreberkami

Kuszą

Pełne wdzięku i uroku

Wabią magią smaku

Czekoladki, bombonierki

Powodzenie mają wielkie

Bo w Dniu Czekolady

Tak dla zasady

Choć jedną kosteczkę każdy zjeść musi

Wszak czekolada tak ponętnie kusi

Kusi

Kusi

Że oprzeć się trudno

Ale czy to grzech kawałek czekolady zjeść?

czekoladowe słodkości

 

 

 

 /ilustracje z internetu/

8 komentarzy:

  1. Pewnie, że nie grzech. Gorzka moja ulubiona. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu przypomniał mi się fantastyczny film "Czekolada" :)

    https://www.youtube.com/watch?v=y4JTruSunUI&nohtml5=False


    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię wszystkie czekoladki. Długo nie musza mnie kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten film :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie słodkości
    grzech nie spróbować.
    Dzisiaj pogrzeszyć
    jutro żałować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aneczko!

    Czekolada, smaczna i zdrowa,
    szczególnie gorzka.

    Pozdrowienia ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Uleńko!
    Ja czekoladę uwielbiam pod każdą postacią :)

    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czekoladę, niestety, tylko mleczną. Gorzką jem ale bez wielkiej przyjemności, a przecież ta jest najzdrowsza, Cóż poradzić, kiedy najbardziej smakuje to co szkodzi?
    Pozdrawiam Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń