5 mar 2016

Podobno dzisiaj Dzień Teściowej

Dzisiaj podobno Dzień Teściowej

A ja nie mam głowy

By cokolwiek napisać

Choć wiele napisać można

Od tygodnia moja córka w szpitalu

I leży tam dalej

Kochani nie uwierzycie!

Po raz siódmy kroją moje dziecię

Tak, tak, prawdę mówię

Niczego nie zmyślam

Wszak to nie wierszyk

Nie bajanie

Lecz proza życia

Ale jest dobrze

W poniedziałek wychodzi ze szpitala

Jesteśmy szczęśliwi, że tak szybko nabiera sił

A dzieci są przeszczęśliwe, że MAMA wraca do domu

Łzy

4 komentarze:

  1. Kochana Aniu, ja sobie dziś pozwoliłam na żartowanie, ale wiem, że życie, to nie satyra. To poważne sprawy i ciągła troska o nasze dzieci. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojej córci.
    Pozdrawiam także Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia życzę i wytrwałości w leczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się z Tobą Aniu, że córka ma się lepiej. Najbardziej żal dzieci, które nie zawsze zdają sobie sprawę, z tego co się dzieje.
    Kiedy byłam małą dziewczynką moja mama zachorowała. Do dzisiaj pamiętam ją w białej pościeli i swój strach, który wtedy mnie opanował bez reszty. kiedy wróci do domu, wszyscy będą spokojniejsi. Szpitala nikt nie lubi, ani dorośli ani dzieci. Czasem pobyt w nim jest konieczny.
    pozdrawiam Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się Aniu, że córka już dochodzi do siebie i wraca do domu.
    Pozdrawiam. :) .

    OdpowiedzUsuń