11 mar 2016

Koszmary

Halo, ratunku! Ktoś mnie goni.


A ja ruszyć się nie mogę.


Ma szpony, wyłupiaste oczy.


Pomóżcie, czuję wielką trwogę.


 


Serce jak szalone bije.


Niedługo z piersi wyskoczy.


A ja do podłogi przykuta.


Ratunku, pomocy, pomocy!


 


Jest co raz bliżej. Czuję oddech.


Po mym ciele pot ciurkiem spływa.


Jeszcze jeden krok, drugi, trzeci


i po mnie już. Jestem nieżywa!


 


Już wbija szpony, za łokieć szarpie.


Wyrywam się ostatkiem sił.


Przecieram oczy. Jest ciemna noc.


Na szczęście to tylko sen był.


 

Koszmary (300 x 287)

 

 

Anna Bednarek

11 komentarzy:

  1. Aniu wiele razy miałam takie właśnie sny.
    Miłej soboty. :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. I najgorsza jest ta niemoc. Człowiek chce uciekać, a niestety nie da się.

    Wzajemnie miłej soboty Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafnie, nocą budzą się koszmary. W dzień jesteśmy racjonalniejsi. Życzę nocy bez koszmarów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te koszmary! Męczą i małe dzieci i ludzi starych. Dlaczego nocą odważne są, a w ciągu dnia śpią?

    Pozdrawiam Romanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszmarnie czuje się ten, kogo dopada straszliwie upiorny sen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś tego doświadczyłam!

    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszmary, z Twojego wiersza, Aniu zna każdy z nas. I……….ta straszna niemoc, zło się zbliża, a my stoimy w miejscu. Na szczęście nigdy w snach wróg nas nie dopada. Nie wiem na czym to polega?
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od koszmarów Anioł Stróż.
    Chroń nas we śnie, skrzydła złóż.
    Przegoń wszystkie myśli złe.
    Niech sen piękny dzisiaj śnię..

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, każdemu zdarzają się czasem koszmarne sny, ale najważniejsze, że to TYLKO sny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam takie koszmary z dzieciństwa, męczyły mnie w czasie wysokiej gorączki. Wówczas nie ma to, jak dotyk kogoś bliskiego, żeby poczuć się bezpiecznie. Aniu, dobrze, że masz do kogo przytulić się po takim horrorze.
    I życzę spokojnych snów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miewam ostatnio dziwne sny i kiedy się budzę, to uf...

    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń