8 lis 2014

Kobieta przeznaczenia

„Kobieta przeznaczenia”


 



 


Choć przybyło mi sporo lat


choć siwizną skronie przyprószone


wciąż jestem tą samą dziewczyną


którą w szkole brałeś w obronę


choć strzyka w kolanach


a serce ma spore kłopoty


ja jestem wciąż tą samą dziewczyną


która ochotę ma na psoty


to nic że zmarszczki na czole


to nic że głowa szaleje


ja jestem tą samą dziewczyną


na której widok twe serce mdleje


że kilogramów przybyło


to nie ma znaczenia


jestem dziewczyną twych marzeń


kobietą przeznaczenia

14 komentarzy:

  1. To dziwne uczucie Antoneto, bo faktycznie w lustrze jesteśmy inne i się zmieniłyśmy, ale wciąż nosimy w sobie to młodzieńcze szaleństwo i oby jak najdłużej.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację,
    nasze wnetrze, pomimo upływu czasu
    pozostaje takie jak przed wielu laty.
    To wszystko co mamy jest piękne
    i piękne są słowa wiersza.

    Miłego Dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że w środku jesteśmy wciąż młode i szalone.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak trzymajmy dalej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas płynie przed siebie jak rzeka
    i mlodość niestety ucieka
    lecz serce jest ciągle to samo
    ci ciebie kochany wybrało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że serce się nie zmienia,
    stale to samo,
    ciagle szaleje za swą ukochaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. -- wiesz, ile optymizmu jest w tym wierszu, aż naprawdę mam ochotę zrobić coś szalonego...
    -- miłego// szalonego// weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wiersz:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem kobietą kochaną i to dodaje mi skrzydeł.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo tyle się ma lat ile w sercu się czuje a lustro .... no cóż ale nie tylko kobiety tak mają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciało się starzeje,
    dusza młodnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Optymizmem powiało ;)
    Udanej niedzieli, Antoneto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staram się nie zamykać się w skorupie smutku :)

    OdpowiedzUsuń