9 lis 2013

Anioł Stróż

„ Anioł Stróż„


 


Chociaż jestem jeszcze mała


od dziś sama będę spała


już nie boję się niczego


bo mam stróża swego


mama mi o nim opowiedziała


od razu go pokochałam


każdy ma swego Anioła


i nie trzeba go wcale wołać


on cały czas przy nas stoi


i niczego się nie boi


kiedy przyjdzie nocka


zamknę swoje oczka


gdy światła pogasną


nie będę bała się zasnąć


przy nim nic złego mi się nie stanie


spokojne będzie moje spanie


dziękuję ci mój Aniele


że  robisz dla mnie tak wiele


mogę bawić się spokojnie


gdy ty czuwasz przy mnie


otwarte twoje oczy


w ciągu dnia i nocy


  


 


swe skrzydła nade mną  roztaczasz


taka twoja praca


ja ogromnie ci dziękuję


że się mną opiekujesz


ten Anioł – to Anioł Stróż


od dziś bardzo go kocham już!


dobrze że mi mama o nim powiedziała


teraz co dzień za opiekę będę mu dziękowała


 


 


 Więcej moich wierszy można znaleźć tutaj


 


 

12 komentarzy:

  1. Moją ulubioną modlitwą było Aniele Boży, stróżu mój. Ładny wiersz, wzbudzający dziecięcą ufność. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy byłam mała i bałam się nocnych potworów, zawsze modliłam się do Anioła Stróża i Anioł pomagał mi zasnąć bez lęków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. -- Anioł Stróż... dobrze , że go mamy... czasem pomoże , czasem nawet jest do kogo słowo rzec , gdy przyjaciel zawiedzie... dobrze jest mieć takie swoje poczucie bezpieczeństwa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę,że wszystkie maluchy modlą się tę znaną modlitwę do Anioła Stróża. Jest ona ponadczasowa.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł Stróż jest bardzo pomocny w naszym życiu. Wiele razy Jego ochrona pomogła mi uniknąć bardzo poważnych wypadków.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację- ze swoim Aniołem raźniej iść przez życie. Można się pożalić, a On wysłucha, doda otuchy.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wierszyk dla maluchów. Będąc dziecięciem też miałam podobne "zaklinacze", ale potem odfrunęły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o wiarę, to Anioł Stróż jest jedyną postacią,w którą wierzę do dziś. Pomógł mi wyjść z niejednej opresji. I za to jestem mu wdzięczna - parę razy podarował mi życie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Anioł dalej jest ze mną i mam nadzieje, że nie odfrunie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Anioł też podarował mi życie i ciągle zastanawiam się dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  11. Modlitwa piękna i ponadczasowa.
    Wszystkie moje dzieciaczki modlą się do swojego Anioła Stróża każdego wieczoru. Ale najmłodsza mimo wszystko nie chce spać sama i ciągle jestem "na etacie" w jej łóżku :)

    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja najmłodsza córka wprawdzie zasypiała sama, ale nocą zawsze przywędrowała do mojego łózka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń